help !!!!! drivers !!!! ??!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

pipi666

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2004
Hallo ik heb het volgende probleem.
Ik heb pas mijn pc geformateerd en alles er opnieuw op gezet ivm virri enzo.
Nu , ik speel regelmatig het spel HL2 en Counter strike source.
Ik heb nu het probleem dat de spellen niet lekker meer draaien , het ziet er een beetje hakkelig uit , niet meer vloeiend.
Ik heb het volgende systeem windows xp prof, een radeon 9800 pro 128mb , 1 gigabyte ram , 3.2 ghz pentium 4.
Hiervoor had ik er nooit last van , ik irriteer me mateloos .... :((

iemand enige suggesties ?? ik gebruik de laatste drivers van ati (catalyst)

HELP !!:confused:

Weet je zeker dat je de goede drivers gebruikt? Installeer ze anders eens van de mee geleverde cd-rom.

kaart was een 2de hands , ik heb geen drivers erbij gehad.

zijn de omega drivers goed ? anders probeer ik die ff.

Geplaatst door pipi666
zijn de omega drivers goed
Omega drivers of de orginele driver Catalyst drivers zijn goed. Even proberen welke er bij jou goed draait.

Geplaatst door crash

Omega drivers of de orginele driver Catalyst drivers zijn goed. Even proberen welke er bij jou goed draait.

ik heb de omega drivers proberen te installeren maar hij geeft tijdens de instalatie aan dat het niet door de windows test heen ofzo , niet compatible met win xp.
Maar bij de download staat voor win2kxp ofzo....

snik

fghfghg!!!!!!!!!!!

***mme ! ik heb nu winxp voor de 3de keer geienstalleeerd , win update nieuwste catalyst drivers van ati erop en ja hoor !!! drama !!!
Het kan toch niet dat mijn vid kaart opeens kapot is door het installeren van winxp ??!?!
Kan iemand het spel counterstike source ? nou daar zit een video stress test in , een prg die je kan runnen en je FPS meet doormiddel van een grafische voorstelling.
Nu , ik krijg steeds error dingen te zien inplaats van de grphx die daar horen , een grote ERROR teken.

argh... nog ff en ik gooi die radeon van me het raam uit. word echt stapel van dat ***** ding.

ps , bovengemdle heb ik ook gedaan , geen suc6.

Ik begrijp dat je stapel kunt worden van een 2ehands kaart, maar dat je geen goede drivers kunt vinden, lijkt me nogal kort in de bocht.

http://www.driverguide.com
aanmelden en zoeken bij radeon.

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan