Help! DVD's laden niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dimitry

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Hallo,

Het is best lang geleden dat ik hulp nodig heb gehad, maar ik kom er echt niet uit.

Ik heb Windows Vista gekocht maar hij laad de dvd niet als ik de dvd in mij andere laptop stop laadt ie wel. Als ik een cd erin stop dan laadt hij die wel maar moet ik hem zelf openen via deze computer en staan er alleen rare (ongebruikelijke pictogrammen) en op een kladblok bestand staat het zelfde pictogram als op de setup er staat een rood plaatje met een W erin als pictogram.

Ik kan er niet achterkomen welk programma hiervoor heeft gezorgd. Bij apparaatbeheer staat geen fout melding en dvd's branden doet het nog wel.

Ik heb een HP Pavilion zd8000 notebook met een TSSTcorp CD/DVDW TS-L532M dvd speler.

PSS. Echt een slechte laptop koop hem NOOIT!!! Ik kan niet eens op accu computeren dan gaat ie binnen 1 tel uit en als ik de accu erin heb doet mijn toetsenbord het niet goed..

Ik hoop dat jullie op mijn probleem een oplossing hebben.

Bedankt alvast!!!

Groeten Dimitry

Ik heb nu windows XP opnieuw geinstalleerd. Nu zijn de rare pictogrammen weg maar doet het nog steeds niet. Sommige dvd's doen het wel maar gebrande sowieso niet.

Ik wil heel erg graag een oplossing. Want ik wil de nieuwe Vista erop hebben!!:D

Bedankt!!

Groeten

Kan Vista wel op die laptop draaien dan?? Zie bij HP geen Vista drivers zo snel....

Dat is zeker mogelijk. Maar dat is het probleem niet hij herkent die dvd van vista niet. Ik heb al eerder een vista erop gehad maar die was illegaal en dat wil ik niet.

MVG

Dimitry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan