Ik kan in de Bios niet vinden waar ik de Bus speed kan aanpassen (verhogen) om zo tot een hogere Core Speed te komen. Standaard is de E6750 2,66 GHz maar ik wil wel eens naar de 3,0 GHz toe, maar ik heb me dus gek gezocht naar waar ik dat kan aanpassen. De FSB Speed heb ik al verhoogd naar de maximale 1333 MHz, m'n DRAM:FSB verhouding is opt moment 6:5 en weet niet waar ik die op 1:1 kan zetten (dit schijnt een hele gunstige verhouding te zijn)
Ik heb zowel de manual al gedownload, en alles geprobeerd maar nergens vindt ik mijn antwoorden. Iemand?
p.s. Sorry ik zie nu pas dat ik in het verkeerde forum heb gepost, had even over het overklok subforum heengelezen, mijn excuses hiervoor. Ik heb in het overklok subforum dit topic ook even gepost, deze kan dus verwijdert worden.
Ik heb zowel de manual al gedownload, en alles geprobeerd maar nergens vindt ik mijn antwoorden. Iemand?
p.s. Sorry ik zie nu pas dat ik in het verkeerde forum heb gepost, had even over het overklok subforum heengelezen, mijn excuses hiervoor. Ik heb in het overklok subforum dit topic ook even gepost, deze kan dus verwijdert worden.
Laatst bewerkt: