Help een beginner bij het samenstellen van een pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennistwente

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2015
Hallo

ik heb interesse in een game-pc maar ik weet niks van de binnenkant van een computer af.
zouden er mensen zijn die mij kunnen helpen met samenstellen van een pc voor games als company of heroes en war thunder. en zijn er mensen in de omgeving twente die deze pc kunnen bouwen?

Hallo Dennis!

Als eerste welkom bij helpmij!

Graag vraag ik van jou het volgende
1) Wat is het budget (dus hoeveel ben je bereid om te betalen voor je PC?) van jouw computer?

Wat je kan doen is via www.azerty.nl (zeer goede website btw :)) al je onderdelen bestellen en via hun de pc helemaal in elkaar te laten zetten; ik heb daar nog niets negatiefs over gehoord :)
Én je krijgt zelfs via deze site nog een leukekorting via Azerty :)

Ik hoor van je

Wilco

Het budget is onder €1500,-
heb je ook ideen over de goede onderdelen?
Dankjewel

Jazeker

DIT is een zeer goede voorzet.
Misschien dat Modag of K1pje een suggestie heeft wat beter kan :)

Groeten
Wilco

Oke top! ik heb gehoord dat intel core i7 zeer goed is, maar is i5 ook goed? En welke monitor kun je me aanraden, ik heb er al een op het oog, en word toetsenbord + muis bijgeleverd?

Bvd

Hallo Dennis

Als je een monitor; toetsenbord en muis er nog bij moet hebben moet misschien de rest iets goedkoper; die zitten er namelijk niet bij.
En als je zegt dat je je PC voornamelijk voor gaming gaat gebruiken is een i7 echt geen meerwaarde boven een i5. Je behaalt hoogstens 2 tot 3 fps meer winst wat natuurlijk zonde is voor die €100 extra ;)

Welke monitor? Heel eerlijk heb ik daar niet zo veel verstand van, behalve dat een IPS scherm mooier is dan een TN scherm; en dat een kleinere responstijd (meestal gegeven in ms (bijv 4ms) ) ook fijner zal zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan