help een download op een onvindbare plek

Status
Niet open voor verdere reacties.

bad defender

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2007
Berichten
6
ik heb laatst een .torrent download voltooit en toen hij klaar was zei hij dat de download in temporary internet folders in de map low staat
nou is het probleem dat ik de map low niet kan vinden. ik heb bij mapopties (beveiligde besturingssystemen is uit en ik heb verborgen bestanden mappen weergeven aangevinkt)alles al aangevinkt of uitgevinkt wat nodig is om geheime mappen te kunnen zien maar nog steeds kan ik em niet zien...
weet iemand hier iets meer over??
 
In elk Torrent-programma wordt standaard een map aangewezen waar de gedownloade bestanden worden opgeslagen. Kijk dat eens na bij Opties, of Voorkeuren.
 
die is ook gewoon in mn program files waar al mn andere downloads ook heen zijn gegaan maar deze is naar de map temporary internet files/low/Content.IE5 gestuurd wat al redleijk gek is dat weet ik maar waarom ik de map Low dan niet kan vinden....
 
Daarin is het downloadpad standaard inderdaad C:\Program Files\Bitlord\Downloads.
Het kan zijn, dat gebeurt bij alle downloads, dat het bestand tijdens het downloaden in een map in Tijdelijke internetbestanden volloopt, maar zodra de download compleet is, wordt het gedownloade bestand "overgeheveld" naar de juiste bestemmingsmap. Is er iets verkeerd gegaan, is de verbinding te vroeg verbroken, of zo iets?
Je weet toch hoe het gedownloade bestand heette? Zet dat dan in je Zoekvenster. Maar het kan natuurlijk zijn dat de download verstoord is, dan ben je het misschien wel kwijt. Kijk voor de zekerheid deze handleiding voor BitComet na (BitLord is een kindje van BitComet).
 
Laatst bewerkt:
dit is heel gek ik begin de download opnieuw en zet een nieuwe locatie neer met behulp van bladeren maar als ik dat doe kan hij opeens wel de map low vinden terwijl hij die anders met verkenner niet kan vinden....
ik snap er nu niks meer van
 
Ik vergat de link naar die handleiding. Misschien toch nuttig om de beste instellingen voor de downloads te vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan