AnneliesvDelft
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 17 jan 2007
Help!!
Ik heb een Fujitsu Siemens Amilo M1437 notebook.
Ik wilde heel graag mijn notebook opnieuw installeren maar hij geeft de HD's niet weer in de bios waardoor een nieuwe installatie niet mogelijk is.
Nu zal je denken, dat heeft toch helemaal niets te maken met dat virus.
Nou schijnbaar wel.
Mijn notebook zit vol met vormen van W32.Bagle virussen en krijg ze niet weg!
Ik heb geen virusscanner op mijn peecee (ik weet het STOM!) en wilde graag AVG erop zetten, maar dat lukt niet (virus blokt dit :S
), ik heb al diverse keren online virusscanners zoals Mcfee enz er op los gelaten, maar ik ze blijven er vinden en ze zijn nooit helemaal weg.
Ook heb ik Adware er op los gelaten en Spyhunter en het AVG Spam.
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet.
Dat notebook moet leeg en een nieuwe versie van windows moet erop en ik wil van die virusssen af en gewoon weer een goed functionerend ding.
Nu moet ik zeggen dat hij wel gewoon goed functioneerd, en dat het al wat verbeterd is en ik wat troep kwijt ben, maar nog niet alles.
Wie kan me helpen om mijn notebook te reanimeren en er voor te zorgen dat ik wel een nieuwe windowsinstallatie kan doen en een virusscanner kan installeren?
Ben behoorlijk lost in the dark ondertussen.
Groetjes!
Annelies
liesje8@hotmail.com
Ik heb een Fujitsu Siemens Amilo M1437 notebook.
Ik wilde heel graag mijn notebook opnieuw installeren maar hij geeft de HD's niet weer in de bios waardoor een nieuwe installatie niet mogelijk is.
Nu zal je denken, dat heeft toch helemaal niets te maken met dat virus.
Nou schijnbaar wel.

Mijn notebook zit vol met vormen van W32.Bagle virussen en krijg ze niet weg!
Ik heb geen virusscanner op mijn peecee (ik weet het STOM!) en wilde graag AVG erop zetten, maar dat lukt niet (virus blokt dit :S

Ook heb ik Adware er op los gelaten en Spyhunter en het AVG Spam.
Ik weet nu echt niet meer wat ik moet.
Dat notebook moet leeg en een nieuwe versie van windows moet erop en ik wil van die virusssen af en gewoon weer een goed functionerend ding.

Nu moet ik zeggen dat hij wel gewoon goed functioneerd, en dat het al wat verbeterd is en ik wat troep kwijt ben, maar nog niet alles.
Wie kan me helpen om mijn notebook te reanimeren en er voor te zorgen dat ik wel een nieuwe windowsinstallatie kan doen en een virusscanner kan installeren?
Ben behoorlijk lost in the dark ondertussen.

Groetjes!
Annelies
liesje8@hotmail.com