Help en ondersteuning werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kareljanssen

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Berichten
228
Hoi,

Heb een raar probleem ( het zoveelste ;-))) als ik help en ondersteuning aanklik (tot ik een ons weeg), komt er namelijk niets.

Ik kan namelijk niet bij de map System Volume Information komen, er is daar een virus wat ik handmatig moet verwijderen.

In Verkenner wordt de map niet getoond, ondanks dat ook verborgenbestanden staat ingevinkt, als ik kijk met Totalcommander zie ik de map wel maar ook met dit prog. kan ik er niet in/bijkomen.

Heeft iemand een/de oplossing.
Alvast mijn hartelijke dank.


MVG Karel
 
Geplaatst door m@rio
Easy cleaner gebruikt?

En welk virus heb je?

Easy Cleaner nog niet gebruikt, maar vertel eens waarom niet :)

Het virus, is niet echt gevaarlijk volgens de uitleg maar ik wil het gewoon weg hebben. zodoende kwam ik er ook achter dat de help niet werkte.

Virus is ADW-Cydoor.A
Het staat in Systeem Volume Information\Restore\dan een aantal letters en cijfers die ik je zal besparen\RP25\A0004136.exe

Heb net ff het script je uitgevoerd van de link en ja hoor het werkt weer!!!!!!!!!!!

Wat mot ik toch zonder jullie hulp, het is weer grote klasse.

Nu nog ff kijken of ik er bij kan komen, in ieder geval is de help en ondersteuning door het script er weer, zal het zeker veilig bewaren.

Mocht ik het kunnen achterhalen wat de veroorzaker van dit alles was, zal ik hier wel melden, mogelijk dat het door dit prog. kwam xp-AntiSpy3DT.exe.

Inder geval hartstikke bedankt weer.

MVG Karel
 
Virus zit in je restore point en kan op dit moment nog niet veel uitrichten. Je kunt wachten totdat het restorepoint waar het virus inzit overschreven wordt door windows of je zet de restore functie uit en weer aan maar dan ben je wel al je restorepointen kwijt bent
 
Hoi Mario,

ik heb mijn Restore al uit/aangezet en opnieuw opgestart, om te kijken of ik dan bij die map kon komen, maar helaas gaat dat niet.
Zal het wel proberen door op een andere partitie (W98) op te starten en dan met Dos het verwijderen als het al niet gebeurt is.

Laat de virusscanner vanavond nog wel een keer het hele boeltje scannen, en dan zien we wel, of die zich nog meld.


MVG Karel
 
Je kunt niet zo bij je systeemherstel.

Je moet systeemherstel uitzetten, opnieuw opstarten, aanzetten en weer opnieuw opstarten
 
Het opnieuw opstarten en alle het andere meerdere malen gedaan, maar ik kan niet in de map komen.
 
Het heeft er ook niks mee te maken dat je dan wel bij je systeemherstel kan komen. Het gaat erom als je goed je systeemherstel uitzet je virus er dan ook uit verdwenen moet zijn
 
Dat begrijp ik Mario, maar ik kan het niet hebben dat ik ergens niet bij kan komen.

Bij 98 nooit problemen, als je die al had, waren er andere mogelijkheden o.a. Dos, maar ze hebben blijkbaar liever niet dat je alles kan zien.

Heb net de map de schijf laten scannen, kreeg geen melding meer.

Maar het scripje grote klasse, komt bij de verzameling.:thumb: :thumb:


MVG Karel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan