help en ondersteuning

Status
Niet open voor verdere reacties.

anansie

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
Nadat ik een systeem herstel heb uitgevoerd, bleef tijdens het opnieuw opstarten mijn pc hangen. Toen heb ik de powerknop gebruikt en nog een keer opnieuw opgestart. Vanaf dat moment kan ik geen "help en ondersteuning" via start meer opvragen. Als ik op het icoontje clik zie ik wel een zandlopertje maar die is daarna meteen weer weg. Wat moet ik doen?

Als ik op dit programma dubbelklik krijg ik een viruswaarschuwing van Norton.

Passer,

Uiteindelijk kom je toch terecht bij de link die dannyboy aandraagt en je andere link van locutes werkt niet

Klopt, M@rio...

Anansie: als je dat regbestandje wil: stuur me een pb-tje, ik heb het op mijn schijf staan.

NOTE: If your anti-virus software warns you of a "malicious" script, this is normal if you have "Script Safe" or similar technology enabled. These scripts are not malicious, but they do make changes to the System Registry.

Dat doen nu eenmaal .vbs-bestanden, terecht dat je AV je hiervoor beschermd maar in dit geval veilig. De gegeven tip (is ongeveer hetzelfde) staat ook op deze site nr 235. Tips van deze site worden vaak aanbevolen door de toppers van Helpmij, dus die zijn in mijn ogen zeker te vertrouwen! :)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle reakties! Met het uitschakelen van norton is het nu allemaal weer werkend. Toppie!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan