help en ondersteuning

Status
Niet open voor verdere reacties.

fariel

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Ik kan niet meer in help en ondersteuning komen. Aanklikken en er gebeurt niets. Pentium 3 -600, 256 mb ram, xp pro.
Zoonlief werkt vnl. op deze computer. Heeft hij wat weggegooid? Hoe kan ik weer in help en ondersteuning komen zonder opnieuw windows te installeren? Waar moet ik zoeken?
Bedankt voor de reacties.

Fariel,
Je zou ook een systeemherstel kunnen uitvoeren van enkele dagen geleden en kijken of het dan wel weer werkt.
Je bent dan wel alles kwijt wat je in de tussen liggende tijd gemaakt of geinstalleerd hebt.

reacties uitgeprobeerd

Beide oplossingen werken niet. Toch bedankt voor de reacties. Er is door zoonlief geen cleaner gebruikt. Er is wel recent een nieuwe geluidskaart in de computer gezet. Zou het kunnen dat bij installatie van de kaart andere instellingen verloren zijn gegaan?

Nummer 235 Restore Help and Support Service
http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm
Ik weet niet of dit hetzelfde doet als de eerder gegeven tip, zou zo maar kunnen werken.

Nieuwe geluidskaart tast volgens mij de Help&Ondersteuning niet aan maar mogelijk heeft iemand wel die ervaring.

ik heb wel een keer meegemaakt dat in configuratiescherm niets meer werkte door spyware. Mogelijk is dit ook de oorzaak van jouw probleem?

Lees dan het eerste bericht in dit topic door en plaats dan DAAR je hijackthis log.

Misschien dat hij het daarna wel weer doet?

http://www.dougknox.com/

ga op zoek naar "fixwinxphelp.vbs"download file en run deze. Help en ondersteuning werkt dan weer. Zet ff Norton uit, want Norton houd niet van VBS files.

fixwinxphelp.vbs - Repairs Windows® XP Help and Support after running Easy Cleaner - rev 03/25/2002
© Doug Knox

NOTE: This script will not correct issues that are accompanied by an error message. The indications for the use of this script are that Help and Support will not open, there is no error message, just a brief change of the mouse cursor to an hourglass.

This VB Script will restore the associations for Windows® XP Help and Support that Easy Cleaner removes.

To use: Download the fixwinxphelp.vbs file and save it to your hard drive (you may want to right click and use Save Target As). Double-click the fixwinxphelp.vbs file. You will be prompted when the repairs have been completed. This script can be viewed in Notepad or any text editor, as to the specific Registry key and value that are updated.

Mike

Based on original work by MS-MVP Bill James for Windows ME.
The script now checks to see what the Windows XP install location is, and no longer assumes that its "Windows". Thanks to MS MVP Allan Grossman for bringing this to my attention.

This page last updated 08/17/2003 22:53
All material © Doug Knox

Daar verwees ik al naar maar heeft kennelijk niet geholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan