help en ondersteuning

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonmagielse

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2001
Wie kan mij vertellen waarom ik geen help kan aanklikken in 'deze computer" evenals ik bij start op deze sevice klik ik vervolgens niets krijg te zien. Als ik op help klik in de menubalk staat er als 2e onderwerp "is dit een legaal windows product". Ik heb mijn pc gekocht in de winkel met een voorgeinstalleerde windows besturing. Wie kan mij helpen het is toch vervelend als je iets wil weten en dan vervolgens geen hulp krijgen die je zoekt.

m.vr.g ton magielse.

beste m@rio.

Ik heb die file gedownload en staat dus op de schijf, als ik hem open staat in het venste dat de pc uitgeschakeld en wordt geadviseerd om dit onmiddelijk op te heffen. Wat moet ik nu precies doen? Er worden een paar suggesties gedaan wat te doen b.v. eenmalig gebruik, heb ik gedaan ook dit wordt afgeraden. graag zie ik je antwoord tegemoet

ton magielse.

Ik snap niet goed wat je nu precies bedoeld met je tekst. Zou je het wat helderder willen neerzetten?

De file op zich doet niet veel. Dubbelklikken en je zou een melding moeten krijgen dat het gerepareerd is

Double-click the fixwinxphelp.vbs file. You will be prompted when the repairs have been completed.

M@rio

Het is norton a.v. dat met de melding komt, kwaadaardig script aangetroffen, Hoog Risico.
Uw computer is stopgezet, er moet iets gedaan worden met dat script.
Met daaronder een balk met de melding, Script stopzetten (aanbevolen). Dat is wat er gebeurd.

ton magielse.

Dan moet je norton uitzetten als je de file download en installeerd en daarna norton weer aanzetten. Met het scrips is niks mis mee heb het zelf al een aantal keer toegepast

M@rio.

het is me gelukt door je advies om norton a.v. uit te schakelen. altans de blokkering van scripts. Bedankt voor je hulp.

m.v.g. ton magielse.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan