• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Help examen morgen!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sofie1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jan 2010
Hallo iedereen!

Ik heb morgen examen spreadsheets en databeheer en ik ben al uren bezig met een oefening waarvan ik de oplossing maar niet vindt!
De oefening is een examenvoorbeeld en ik moet echt weten welke functie ik moet gebruiken.

Ik denk dat het een combinatie van geneste Als functe met een OF functie moet zijn, maar het lukt mij maar niet.

Ik moet namelijk uit de tabel halen welke Russen, man-en vrouw, jonger dan 25 jaar , allemaal een medaille hebben behaald op de Olympische Spelen.

Kan iemand mij helpen aub? Dat zou mij echt verder helpen!

Dank u!

Sofie,

p.s in bijlage de excelsheet

Bijlagen

niets gezien of somproduct of matrixformules of zo ?

Bijlagen

@cow18, 't Is uiteraard héél vriendelijk van je om de volledige formule op te geven, maar ik denk niet dat Sofie1 hier erg veel van gaat leren... :eek: Beter was het om d'r eventueel de benodigde functies op te geven waarmee ze zelf zou moeten gaan stoeien.

Groet, Leo

Hey,

Bedankt voor de moeite maar bij de eerste opdracht zou ik normaal gezien 5 moeten vinden en geen 2.

Het zijn namelijk alle medailles behaald door russen, jonger dan 25.

groetjes,

Sofie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan