help, examenopdracht die ik nog moe doen, help

Status
Niet open voor verdere reacties.

tsjolaar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jan 2005
:)Beste wensen aan al de vriendelijk mensen die hier effen tijd nemen om es effen te zien en mss ook te helpen met het oplossen van mijn groot probleem:)

kheb een opdracht van java gekregen, op te lossen in J-Creator tegen nu woensdag al, en telt waarschijnlijk mee vo het examen. :(
heb er al serieus zitten aan brokkelen, ma java, kheb er nooit veel van gebakken en kvrees er beetje voor dak er ooit veel ga van bakken, vandaar dak jullie hulp inroep, zou er iemand zo vriendelijk willen zijn en even kijkje nemen en mss proberen op te lossen de volgende opdracht, zodak mss es een jaar kan slagen en eens geen een buis mag hebben,, merci allesinds...:thumb:

je kunt de opdracht vinden als bijlage, als kladblokbestandje, ik zou al blij zijn als het eerste deel opgelost geraakt, de onderste alinea die begint me tweede oplossing, da zou mij wel nog moeten lukken dan ... yooooooooow
Met vriendelijke groeten
tsjoolder

Bijlagen

We zitten hier niet om jouw huiswerk te maken, je zit niet voor niks op school.

Wat betreft je taalgebruik: normaal taalgebruik en minder smileys maken het bericht makkelijker te lezen.

dank u voor uw reactie
jup, idd, ik besef maar al te goed dat jullie hier niet zijn voor mijn huiswerk te maken, ik ben zelf ook druk bezig met deze opdracht, maar een beetje hulp, was handig geweest, want ik heb niet meer veel tijd om alles uit te pluizen, en het leek me een leuke opdracht om onze kennis van onze java te testen;
Met vriendelijke groeten :)
Tsjoolder

Hoi,

Dit lijkt me niet een opdracht die je in een week af had moeten hebben..

Daarnaast is de opdracht heel erg duidelijk met een aantal handige steekwoorden: applet, klasse Persoon, klasse Student, erven enz.

Als je een concreet probleem hebt kunnen "we" "onze" java-kennis misschien wel testen.. nu niet.

:)

(de) oplossing

als bewijs dak gene nietsnut ben en het wel degelijk kan oplossen, oké, mss ni op de beste manier, ma kom, het werkt :)
had graag da begin van da programma nog in forlussen gekregen, ma da wou maar ni lukken, dus ma op de klassieke manier alles gemaakt en geadd,
de leute ermee...

M.v.g
tsjolaar

Laatst bewerkt:
:8-0:

Nu nog paar lesjes nederlands volgen, dan kom je er wel.

pfffff

kun je gewoon nie toegeven dak goed ben té:p ;)

als je daar zit over te kakken, over mijn taalgebruik,jah,amai, vind ik ma zielig eigenlijk, maar kom, de leute ermee...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan