HELP foto's kunnen niet openen op ipod

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjo92

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2007
HELP alstublieft!
ik ben op het moment al 4 maanden op reis en heb meer dan 600 foto's op mijn ipod staan
gisteren waren al mijn foto's op de 1 of andere manier ineens verdubbeld en van alles stond dus 2 in mn album
ik dacht ik kijk het even aan maar vanmiddag was het nog zo en dus heb ik van elke foto 1 verwijderd zodat die andere er nog stond
nu wilde ik mn foto's weer kijken (ze staan allemaal nog in het klein in mn album) maar zodra ik ze aanklik worden ze zwart. voor alle filmpjes geldt hetzelfde en zegt; film kan niet worden afgespeeld!
mijn hele leven van de afgelopen 4 maanden staat in dit album, ik wil het echt niet kwijtraken! heb geen computer oid waar ik mijn foto's op kan zetten of kijken of ze wel openen op een computer dus ik wil ze eerst terughalen op mijn ipod!
nieuw gemaakte foto's kan ie wel openen..
ik hoop dat iemand weet wat ik moet doen!
alvast bedankt!

Als ik jouw was, zou ik het geheugenkaartje eruit halen voordat er nog meer onheil geschied.
Leg hem weg en koop een nieuwe of een reservekaartje.
Ik ben een noob op iPod gebied, dus als er iemand een betere oplossing heeft......

Ik weet niet om welke iPod het gaat, maar wat ik van iPods, iPhones en iPads weet, zijn er naar mijn beste weten geen losse geheugenkaartjes in te steken. Ik zou proberen naar een internetcafé te gaan en de foto's up te loaden naar een online account waar je veel opslag mag hebben.
Hoe lang ben je nog van plan om weg te blijven?
Misschien is dit wat? http://mozy.ie/ daar kun je gratis 2 GB stallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan