Help!!! foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruinsje

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2007
Hallo,

Een aanltal dagen geleden wou windows xp prof ineens niet meer opstarten. ook niet in veilige modus.
Ik heb daarom mn pc geformateerd en wil windows xp prof (wat er eerder opstond) er opnieuw opzetten. De cd is helemaal kras vrij. Nu krijg ik tijdens de installatie van windows aantal keren een foutmelding dat hij bepaalde dll bestanden nu niet kan vinden en dat als ik aangeef deze van cd-rom moet halen, wijgerd. Ik kan alleen annuleren drukken en dan gaat hij verder met installeren. Dit gaat een aantal keren zo, totdat hij windows bijna geïnstalleerd heeft en dan krijg ik een blauwscherm (geheugen dump etc) nog nooit gehad. Dan kapt m npc er volledig mee. Ik kan dus windows er niet meer opzetten. Iemand enig idee waar dit ineens aan kan liggen???? :o

Ikzelf had dit probleem ook een keer terwijl ik wel windows xp met deze cd op een computer kon installeren.
Het probleem bij mij was dat het lag aan me CD-ROM Drive deze las sommige bestanden op 1 of andere manier niet goed.
IK zou eerst kijken of die CD goed doet, of ik zou is een andere CD speler proberen.
Dat hielp bij mij in ieder geval

Groetjes

Nou heb een andere xp cd gebruikt, daarbij krijg ik ook lees fouten.
Ook heb ik een andere cd driver ewringebouwd maar werkt ook niet? HELP!!

IK krijg tijdens het instaleren dat hij bepaalde .sys beatnden en dll-bestanden niet kan vinden.

Help help help

Bruinsje

foutmelding

Haal er eens een geheugenbankje uit en probeer het dan nogeens bij mij heeft het geholpen.Of anders een ander geheugenstrip plaatsen.
Gr Harry

Nou sluit dit topic maar!

Ik heb mn pc weggebracht en mn moederbord was na de *****.
Ik hbe mn pc ingeruild op een nieuwe en hoefde maar 150 euro bij te betalen.
had eerst amd 2200+ nu AMD 4200+ incl Nvidea 7300GS videokaart.
Jaja er kan weer gegamed worden!!

mzzl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan