help functie F1 toets

Status
Niet open voor verdere reacties.

pasan

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 nov 2010
sinds een week werkt de help functie niet meer via de knop F1 ik krijg de volgende melding (zie afbeelding)
Dit is sinds ik TuneUp Utilities heb geïnstalleerd.
Iemand ervaring met deze melding?
foutmelding.png

:( Maar kijk ook eerst of niet misschien op jouw toetsenbord F LOCK ingedrukt is ?? zodra je ( als maar die ingedrukt is ! ) die op drukt en uitschakelt weer komt alles in orde ..:D

tune up verwijderd, systeem hersteld naar een datum voor installatie tune up maar probleem doet zich nog steeds voor

Bedoel je dan AVG PC TuneUp oof Tune Up ??

Net zoals ik dacht dit heeft NIETS met Tune Up te maken ..;) die help functie wat jij bedoelt dit is een chm probleem, bij jou is dus chm functie uit ..
Maar misschien is die specifieke probleem alleen maar bij Microsoft Office ( ? ) in dit geval wie weet misschien ook je Office Her-Installeren moet ..

Kijk even deze Microsoft Link ( als je die probleem Online ook hebt ! ) -->> http://support.microsoft.com/kb/917607/nl <<-- Dit gebruik je alleen maar ALS je ONline ook F1 niet gebruiken kan ..

Laatst bewerkt door een moderator:
Na verder het internet afgespeurd te hebben kwam ik de suggestie tegen om een nieuw account aan te maken op de pc en inderdaad met een nieuw account werkt de help functie wel
Maar nu??? in het register zit neem ik aan de fout.

:) ALS je nieuwe account gaat maken nog meer problemen zal je krijgen enz.. met toegangs rechten enz..enz..enz..

Vertel maar a.u.b. of die HELP via F1 toets welke je gebruiken wil, kan je niet tijdens surfen gebruiken ? op bepaalde ergens pagina of sowieso nergens op geen enkel site( pagina dus ) op Internet als je aanwezig bent ??

En weg is weer. oke ik til ook mijn handen hier af ..:(

Laatst bewerkt door een moderator:
nergens anders problemen ook in word niet alleen in excel

Dus alleen maar in Office ?? oftewel Excel ?

In dit geval soms helpt als je Office installatie opnieuw starten zal en niet voor nieuwe Installatie kiezen maar voor reparatie ..:( ( of gewoon reparatie van bepaalde segment, in jouw geval dan Excel ) ..

Laatst bewerkt:
Maar je kan ook op die manier proberen ( hoop ik dat je begrijpen zal ? )

1. Click Start->Computer->C-DRIVE(C: -> program data. ( of gewoon in zoekbalk ProgramData intyppen ! )

2. Right click on Microsoft help and rename it to Microsoft help.old. / > Klik met de rechtermuisknop op Microsoft hulp en hernoem het naar Microsoft help.old.

3. Click Start again and go to control Panel->programs->programs and features. / > Klik opnieuw op Start en ga naar Configuratie scherm -> programma's-> programma's en onderdelen.

4. Click on Microsoft Office 2010 and click change. / > Klik op Microsoft Office 2010 en klik op wijzigen

5. Select repair. / Selecteer reparatie ..

6. Once the repair is complete open any Microsoft Office application and check if the help feature works ! . / > Zodra de reparatie voltooid is elke Microsoft Office-toepassing openen en controleren of de help-functie werkt !

Note: If you do not find program data on the C drive, try to enable the hidden files. To enable hidden files, open explorer> Click on organize and select folder and search options> click on the view tab and select the button show hidden files and folders.
========
Als u Programdata niet op het C-station kan vinden, probeert in te schakelen weergave van de verborgen bestanden. Om te schakelen verborgen bestanden open Verkenner > klik op organiseren en Selecteer map- en zoekopties Opties > klik op het tabblad Weergave en selecteer de knop Toon verborgen bestanden en mappen.

En mocht dat echt in jouw geval niet of niets helpen, pas dan moet je echt Office Her-Installeren !

Laatst bewerkt:
dit repareren had ik ook al gedaan nadat ik de help map verwijderd had, zoals gezegd met een ander account werkt het wel, ik zal eens speuren of ik iets kan vinden ten aanzien van het register

Als je overtuigt bent dat je via register kan dat regelen, en als jij register goed kent ......... dan is oke :thumb:

Laatst bewerkt:
helaas het is me niet gelukt misschien een andere keer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan