Help functie werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

acnimberg

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2013
Bij mij werkt bij Outlook, Excel, Word, etc. de help-functie niet.
Er komt de melding: Er zijn geen Help-onderwerpen beschikbaar die passen bij uw vraag.
Uitleg graag over Outlook 2010, in het Nederlands, stapje voor stapje want ik begrijp er niet veel van.

De helpfunctie van Windows werkt wel maar die van MS Office 2010 niet. Bij Outlook gaf hij aan dat de computer geconfigureerd moest worden en dat de computer opnieuw opgestart moet worden. Hij geeft elke keer deze twee meldingen.

Mijn beste oplossing installeer office 2010 opnieuw

Ik heb voor 'herstellen' gekozen. Dat werkte in ieder geval niet. Meldingen zijn hetzelfde.

Je dat klopt, als je herstelt wordt er dit gedaan:

• Setup kijkt zijn alle bestanden aanwezig? -> Ja -> Zijn alle register items aanwezig -> Ja ...
  • Setup kijkt zijn alle bestanden aanwezig? -> Nee -> Kopieer de missende bestanden -> Zijn alle register items aanwezig -> Nee -> Maak de missende items

Als je het een beetje kan volgen :-)

Wat betekend, de instellingen (waar waarschijnlijk de fout zit) worden nog gewoon bewaard, en geladen bij het opstarten van een office programma.
Als je office verwijdert en opnieuw installeert worden deze instellingen verwijdert en vervolgens weer opnieuw aangemaakt (met verse en werkende instellingen)

Daarom is het belangrijk dat je office 2010 opnieuw installeert.

Ik heb het programma eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Maar nu werkt Outlook niet meer!
Ik krijg de volgende melding als ik Outlook probeer te openen:

Kan uw standaardmappen voor e-mail niet openen. Er is een onverwachte fout opgetreden.
De informatieservice msncon.dll is niet door MAPI geladen. Controleer of de service goed is geinstalleerd en geconfigureeerd.

Welke andere email programmas heeft u geinstalleerd?

Niet dat ik weet. Ik vraag me af of ik nog ondersteunende programma's voor Outlook nodig heb

nee als het goed is niet
Ik zou eerlijk gezegd nu niet meer weten wat een mogelijke oplossing is, u kunt nog 1 keer opnieuw installeren proberen en anders als u het echt nodig heeft raad ik aan uw pc opnieuw te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan