Help: Functietoetsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

FemkeHaay

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 aug 2014
Hallo allemaal,

Sinds een paar maanden geleden heb ik een nieuwe laptop (Toshiba Sattelite huppeldepup met Windows 8), waarmee de functietoetsen bij mij erg geliefd waren. Opeens, een paar weken geleden, werkten die niet meer. Ik kan nu dus niet meer de toetsen gebruiken die op de zelfde plaats staan als de F1 t/m F12 toetsen. Nu heb ik wat rondgekeken op het internet voor een oplossing. De oplossing zou dus zijn dat ik de F-Lock toets in moest drukken. Na veel gezoek kon ik die toets niet vinden, ook al keek ik op google voor de locatie van de toets. Geen F-Lock toets dus, maar hoe schakel ik dan mijn functietoetsen weer in? En hoe zorg ik ervoor dat dit niet meer gebeurd?

- Femke

Laatst bewerkt:
:confused: Misschien hier heb je wat aan ?? :( -->> http://support.microsoft.com/kb/929833/nl

P.S. kijk maar even of zijn niet toevallig op jouw toetsenbord twee lampjes aan ?? ( SOMS afhankelijk is welke je toetsenbord type hebt ? :( ), jij zei dat je nergens F-Lock toets hebt toch ?

Bij sommigen toetsenborden zijn mogelijk alternatieve-functietoetsen ( i.p.v. F-Lock ! ) en misschien jij daar voor bijv. NUM LOCK /INSERT / SCROLL LOCK / LOCK / of BREAK gebruikt ?
En die moet je dus waarschijnlijk uitschakelen zodat je weer Help via F1 of andere F functies gebruiken kan ??

Ik wil je aanraden dat je deze mooie tip van Microsoft volgt, en daar heb je ook verwijzingen naar mogelijke oplossing i.v.m. F-toetsenbord-functies ..

KLIK -->> http://support.microsoft.com/kb/894037/nl

Laatst bewerkt:
Nee, daar had ik al gekeken, maar ik heb het toch kunnen oplossen. Ik heb wat gerommeld in de System Settings en op "Alle instellingen op standaardwaarde instellen". Dus voor mensen die ditzelfde probleem hebben én windows 8, dit zou ik je aanraden. Op mijn toetsenbord werken die andere toetsen hier ook niet bij..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan