Help! Geblokkeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

REDDEAARDE

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2014
Beste meneer/mevrouw,

Wij, Tim & Ivi Huijsmans, 15 en 13 jaar doen mee aan de verkiezing voor Wereldverbeteraar van het jaar, waarin minister Ploumen een belangrijke rol speelt. Het aantal likes is hierbij heel erg belangrijk.

We hebben EEN PROBLEEM. We zijn namelijk geblokkeerd door facebook zonder reden! Weet iemand wat we kunnen doen!!! Alle reacties zijn welkom. Ook al hebben mensen al reacties geplaatst. Plaats uw reactie toch.

Ons facebookadres is: facebook.com/reddeaarde.org.

Graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Tim & Ivi Huijsmans,
RED DE AARDE
www.reddeaarde.org

:confused: Ik gebruik die rommel niet, .... zeg heb je in al die jaaaaren met FaceBook te gebruiken, nooit contact met daar moderators of iemand met besturing's leden gehad ? ( is het geen help-desk ofzo ? )
is het niet mogelijk behalve dat je naar FaceBook moet ?? :( ? ( i.v.m. hulp te vragen enz... ) .. met hun contact te pakken ??

Laatst bewerkt:
Er is een plaats waar je een mail naar kan sturen. Dat hebben we al lang gedaan. Een telefoonnummer is er niet. Wel een in Amerika, maar hier krijg je alleen een bandje dat je dan op de website moet kijken. Bedankt voor uw antwoord! Heeft iemand nog een idee???????????

je kan toch een probleem rapporteren. Waar je ook je instellingen kan wijzigen zit ook een knop probleem rapporteren.
En anders is het afwachten.
(weet je zeker dat dit niet een soort van reclame is zodat je meer likes krijgt? ;) )

We zijn namelijk geblokkeerd door facebook zonder reden!
Hoe uit die blokkering zich dan? Want de pagina is gewoon beschikbaar

Een kennis van mij is ook door FB geblokkeerd omdat hij geen vrienden maakte. Raar maar waar.
Hij schreef ooit (was begin dit jaar)

Ik kreeg net een bericht van de FB directie dat zij mij voor de laatste keer waarschuwen als ik mijn gedrag niet verander, anders word ik permanent geblokkeerd voor vriendschapsverzoeken.

Dat mag ik alleen doen als ik de mensen ken als familie, klasgenoten of als echte vrienden van me zijn.
In de afgelopen weken heb ik heel bescheiden een paar verzoekjes gestuurd.
Een verzoek is een verzoek en zij kunnen het aannemen of niet. Dat dacht ik zo altijd
Kennelijk bedoelt de directie anders mee….
Ik zie regelmatig aan de rechterkant van mijn pagina 'Huub heeft 30 vrienden gevonden!' of 'Marike heeft 80 vrienden gevonden!' en ze vragen dan aan mij of ik daar aan mee doe.
Ik kan er geen touw aan vast knopen met hun tegenstrijdige uitspraken!

Wat willen ze nou eigenlijk?

Dus ja, vertel mij het maar! Het gebeurt!

Als mensen een vriendschapsverzoek afwijzen krijgen ze de vraag of ze diegene persoonlijk buiten Facebook kennen of niet. Dat antwoord HOEFT niet gegeven te worden, maar dat weten veel mensen volgens mij niet. Het klopt logisch ook gewoon niet. Als iemand al aangeeft dat hij je niet kent dan kun je diegene geen vriendschapsverzoek meer sturen. Dat zou toch voldoende moeten zijn. Waarom moet het aantal keren dat mensen hebben aangegeven je niet te kennen dan worden opgeslagen en daar dan vervolgens sancties aan vast zitten?

Laatst bewerkt:
De situatie die jij schetst kan nooit van toepassing zijn omdat het hier om een pagina gaat en geen profiel :)

Beste,

Heel erg bedankt voor jullie reacties. We krijgen de volgende melding:
" Je account is om veiligheidsredenen tijdelijk geblokkeerd
Als dit account je echte naam en persoonlijke gegevens bevat, help ons dan het te verifiëren."

We hebben het geverifieerd, maar het werkt nog steeds niet.

Ideeën zijn welkom!

De situatie die jij schetst kan nooit van toepassing zijn omdat het hier om een pagina gaat en geen profiel :)
Tja, mijn kennis heeft geen pagina, wel een persoonlijk profiel.
Maar dat ze dit kunnen doen, is al een doorn in het oog natuurlijk. Je maakt toch zelf wel uit wie je vriend mag worden!!

Maar goed, dit kan dus niet met een pagina.............ik weet dat niet.

Voor de TS, wij kunnen niets voor je betekenen, je moet daar toch echt voor bij FB zijn. Misschien duurt het even, dus heb even geduld! Misschien gaan daar wel 2 dagen overheen, weet jij veel.
(moeilijk voor jonge kids, maar ook dat is een leermoment)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan