help geen drivers voor me dell latitude pci A serie

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanvlent

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Berichten
5
hallo,

ik heb 2de hands een Dell latitude pci A serie gekocht alleen was deze software matig zo slecht dat ik hem opnieuwe heb geinstaleerd. ben opzoek gegaan naar drivers alleen nu met een schone windows 98se instalatie heb ik een beeldscherm met maar 16 kleuren met een resolutie van 640 bij 480 ik kan op geen enkele manier drivers vinde en de drivers van dell kom ik totaal niet uit

als iemand een oplossing weet alles is welkom want op deze manier heb ik niet veel aan:confused:

met vriendelijke groet johan PS alvast bedankt
 
ja die had ik zelf ok al gevonden maar weet alleen niet welk beeldscherm ik heb:confused:

Dell 1503FP
Dell 1701FP
Dell 1702FP
Dell E551a Monitor
Dell E551c
Dell E771a
Dell E771p
Dell M781p/M781mm Monitor
Dell M782
Dell M991
Dell M992
Dell Monitor Driver
Dell P1130
Dell P791
Dell P792
Dell P992

zijn der aardig wat :shocked:

en dan zijn het icc profielen en weet niet hoe ik dat moet instaleren:eek:
 
Monitor drivers gaan hier niet helpen aangezien je videokaart de boosdoener is. Je dient dus de videokaart drivers te downloaden en te installeren
 
Waarom gaat het niet lukken? Op de pagina van Lange Pier staan onder "Video Stuurprogramma's" twee stuurprogramma's. 1 van de twee zal je nodig hebben, je moet alleen even weten welke er in jou computer zit.
 
:cool: allemaal bedankt voor jullie reactie is me gelukt na 5min was de klus al gefikst :p :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan