Help gevraagd bij Fishdom De Luxe van Zylom

Status
Niet open voor verdere reacties.

ethel

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2009
hoi

ik heb Fishdom de Luxe gekocht een heel leuk spelletje van Zylom, heb het terug willen installeren maar kan het nu helemaal niet meer spelen en sommige andere die ik wil downloaden krijg ik de fout "kan geen tijdelijke bestanden maken" heb 20€ betaald maar krijg geen antwoord op mijn 3 klachten aan Zylom.kan mij iemand helpen aub, ik werk met vista
ik ben teneinde raad heb al wel 5x herinstalleerd niks die lukt...:shocked:
alvast bedankt

Hoi!

Vervelend dit te horen.
Ik zal je een PM sturen om de zaak op te lossen.

Groet,

Zylomsupport

nog niet opgelost

Ik krijg antwoord van Zylom en heb al verschillende dingen moeten proberen, nu juist nog dit maar nog altijd lukt het niet om het spel te spelen...
deinstalleer het weer en verwijder de "safedata, deze zijn te vinden in de map "C:\Documents and Settings\USER\Application Data\Playrix Entertainment\" en verwijder hier de map "Fishdom Final 20080622". Installeer dan het spel opnieuw.
heb alles zo gedaan met resultaat, weer dezelfde foutmelding.......:(

Assertion failed : playerXml-<GetName0 = = "Player" c:\work\fishdom\aqua
game\permanentStorage.h,line 643

Hoe goed je bedoelingen ook zijn oplossingen mogen op het forum.

Mocht dit allemaal via via gaan kan het topic net zo goed op slot

Ik PM mensen, omdat ik gegevens nodig heb die wellicht niet op een forum gepost moeten worden. Aan de hand daarvan kijk ik of de oplossing dermate generiek is, dat ik die hier kan posten.

Echter, op de HELP pagina van zylom.nl zul je die oplossingen al kunnen vinden.

nog altijd geen oplossing!!

ik heb al verschillende oplossingen gekregen van Fons, Truus, Sarah en Martin.........maar geen enkele die het oplost!
ik vraag dan maar mijn geld terug, zoals staat" niet tevreden geld terug" maar ik hoor nu al 1 week niks meer van Zylom support, ik heb er wel 19,99€ voor betaald................
Wie helpt mij dan wel? :(
groetjes
Ethel

ik heb al verschillende oplossingen gekregen van Fons, Truus, Sarah en Martin.........maar geen enkele die het oplost!
ik vraag dan maar mijn geld terug, zoals staat" niet tevreden geld terug" maar ik hoor nu al 1 week niks meer van Zylom support, ik heb er wel 19,99€ voor betaald................
Wie helpt mij dan wel? :(
groetjes
Ethel

Zylom spel

Hallo,

Heb ook een spel gekocht van € 9,95, maar kan het spel niet activeren, want mij e-mailadres klopt niet, terwijl ik dit emailadres heb gebruikt.

Krijg geen reactie als ik mail (al keer inmiddels).

Ik wil mijn geld terug of het spel kunnen activeren, wat moet ik doen?

Zylom

Hoi Radelo,

Zou je je inlognaam van de Zylom website willen posten, dan kan ik kijken wat er mis is gegaan.

Alvast excuses voor het ongemak.

Martin
Zylom Support

help

hallo,ík heb een fun pass van zylom en kan sinds enkele weken geen enkel spel meer downloaden. Ook niet als ik klik op spelen zonder internet verbinding en op opslaan klik. Hoe kan dit??

Welkom octo44,

Het is op Helpmij niet toegestaan mee te liften in andermans vraag en daarnaast stamt het topic uit 2009 en is niet actueel meer.

Graag je eigen vraag aanmaken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan