Help gezocht met xp instalerren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jellevi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2008
Hallo,
ik heb sinds kort een versie van windows xp op me computer gedowload en die wil ik graag installeren maar als ik dat wil doen staat er dat er een oudere versie van xp op me computer staat hoe kan ik die verwijderen/verplaatsen alvast bedankt:thumb:

Hallo,
ik heb sinds kort een versie van windows xp op me computer gedowload en die wil ik graag installeren maar als ik dat wil doen staat er dat er een oudere versie van xp op me computer staat hoe kan ik die verwijderen/verplaatsen alvast bedankt:thumb:

bedoel je niet een nieuwere versie van Windows XP op je computer. zo niet brand de versie op cd en installeer windows bij het opstarten
succes:thumb:!

Bilal

Oude / nieuwere versie conflicten ontstaan doordat je van hdd op probeert te starten. Zet eerst in het bios het opstarten vanaf CD / DVD als 1e optie en start daarna met de CD van Windows op. (wel even snel op een willekeurige toets drukken nadat het scherm zwart is geworden tijdens de opstart van de pc ná de bios boodschappen) De pc start nu vanaf cd en nu kun je ook partities verwijderen en / of schijven formatteren. Daarna is een nieuwe Windows installatie wel mogelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan