HELP! GPRS uitschakelen (blauwe g boven aan het beeldscherm) samsung star

Status
Niet open voor verdere reacties.

suzan0987

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2009
Ik heb vorige week mijn samsung star gekocht, ik ging gister even op het internet kijken maar nu staat er hele tijd GPRS aan (blauwe G boven aan het scherm). Hoe kan ik dit uitschakelen want straks krijg ik een hele hoge rekening:(. Toen ik op het internet zat had ik nog maar 20 cent beltegoed, er is niks van mijn beltegoed afgegaan, krijg ik een rekening thuis gestuurd??? Of gaat het van mijn beltegoed eraf als ik weer voldoende geld erop zet???:confused:

Ik heb nu me mobiel maar even uitgezet,

Suzannne

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Heb je ook een gebruiksaanwijzing erbij gekregen waarschijnlijk staat het daar wel in.
en anders misschien hier te downloaden

Modag

Bedankt voor je snelle reactie, ik ga gelijk in gebruiksaanwijzingsboekje kijken.
Ik laat wel weten of ik het gevonden heb!:eek:

Hoi,

Je moet ergens bij de internet instellingen zoeken.

Modag

Bedankt voor je snelle reactie, ik ga gelijk in gebruiksaanwijzingsboekje kijken.
Ik laat wel weten of ik het gevonden heb!:eek:

Ik heb net gekeken in de gebruiksaanwijzingen maar er staat niks over in:confused:,
Dit staat er wel in; er worden mogeijk extra kosten in rekening gebracht vor het gebruik van internet en het dowloaden van media:(:(

Hoi,

Je moet ergens bij de internet instellingen zoeken.

Modag

Ik heb al gekeken bij instellingen en toen heb ik op netwerktoegang geklikt dit staat onder

netwerktoegang:
-netwerk kiezen
-netwerkmodus
-verbindingen
-voorkeurnetwerken

maar kan echt niks vinden

Hoi,

Het is inderdaad niet echt duidelijk ben even voor je aan het zoeken ogenblikje geduld aub.

Modag

Hoi,

Het wordt mij ook niet echt duidelijk zo misschien dat je ze even kan bellen misschien geeft dat wat licht in de duisternis dit is het nummer volgens mij 0900-7267864

Modag

Hoi,

Het wordt mij ook niet echt duidelijk zo misschien dat je ze even kan bellen misschien geeft dat wat licht in de duisternis dit is het nummer volgens mij 0900-7267864

Modag

Bedankt voor je hulp maar ik ga morgen even langs de winkel waar ik de mobiel hebt gekocht!:thumb:

Zijn er verder nog mensen die deze mobiel hebben? En weten hoe het moet?:confused:

Ik heb hetzelfde probleem. Heb ergens gelezen dat als het icoontje blauw is, dat je dan niet op internet zit. Als het icoontje rood is, ben je op internet. Maar ik krijg het icoontje ook niet weg.
Heb je ondertussen een oplossing gevonden?

Ik heb hetzelfde probleem. Heb ergens gelezen dat als het icoontje blauw is, dat je dan niet op internet zit. Als het icoontje rood is, ben je op internet. Maar ik krijg het icoontje ook niet weg.
Heb je ondertussen een oplossing gevonden?

Haha , ja ik was erzelf ook al achter gekomen... maar toch bedank! t:thumb:
Nee heb geen oplossing gevonden maar opzich heb ik er ook geen last van;)

Haha , ja ik was erzelf ook al achter gekomen... maar toch bedank! t:thumb:
Nee heb geen oplossing gevonden maar opzich heb ik er ook geen last van;)

Ik heb net hetzelfde probleem met de samsung star.
Alleen is er bij mij op 5 dagen tijd meer dan 10 euro van mijn rekening gegaan!
Ik heb al gebeld naar de winkel en daar zeiden ze dat het icoontje gewoon verbinding is met proximus of mobistar of dergelijke.
Nu gisteren stond het icoontje gedurende de hele dag niet op mijn gsm.
En nu staat het er terug en is er weer geld van de rekening gegaan..

Weet er iemand een oplossing?
Die gsm gaat mij nog ruïneren... :(

Ik had dus ook hetzelfde probleem, ik ging zoeken op de site van samsung en hier staat het.
klik, hier moet je dan internet uitschakelen intypen en dan krijg je nog wat links.

Maar ik heb het zo gedaan
instellingen
toepassingen
browserprofielen
nieuw
noem hem uit o.i.d.
opslaan
klik uit aan
;)

Laatst bewerkt:
Instellingen --> Netwerk toegang --> Verbindingen --> Nieuw b.v. "Geen internet" --> Opslaan.
Dan: Browser --> Instellingen --> Browserprofielen --> Selecteer "Geen internet"

Deze manier heeft altijd gewerkt, maar vandaag ontdekte ik als je naar www.google.com gaat,
je op 1 of andere manier toch verbinding krijgt. Er gaat elke keer ongeveer 50 eurocent vanaf.
Ik heb een KPN abonnement....

IK heb een nieuwe verbinding aangemaakt, maar dit keer niet leeg gelaten, maar gevuld met vreemde gegevens b.v.:
gebruikersnaam: wegger
password: wegger
proxy ip address: 200.200.200.200
Nu werkte internet niet!!!!

Ik ben ook een eigenaar van een samsung star,

Bij mij gaat de blauwe G vanzelf weg na 1 of 2 dagen, als ik geen internet gebruik.

En zoals hierboven ook al is genoemd. Zolang hij blauw is maakt hij geen verbinding met het internet, dat gebeurd pas als hij rood is.

En als je prepaid hebt, en je gaatt op het internet wordt het gewoon van je prepaid tegoed afgeschreven. Een extra rekening thuis krijgen, dat gebeurd niet bij prepaid.

grt

Rens

Om nu fake gegevens in te vullen is ook niet de beste oplossing. Als je dan ooit wel op internet wilt kun je er niet meer op. Zelf ben ik aardig gecharmeerd van het programmatje no data. Werkt perfect. Je installeerd en het verbreekt je internet verbinding. Zet je het programma uit dan maakt je telefoon weer verbinding.

Om nu fake gegevens in te vullen is ook niet de beste oplossing. Als je dan ooit wel op internet wilt kun je er niet meer op. Zelf ben ik aardig gecharmeerd van het programmatje no data. Werkt perfect. Je installeerd en het verbreekt je internet verbinding. Zet je het programma uit dan maakt je telefoon weer verbinding.

en dat programma werkt ook op een samsung star?

Is dat een java programma'tje?

Grt

Rens

Heb ook een Samsung Star gekocht voor mijn dochter van 11.
Om te voorkomen dat ze per ongeluk op internet gaat heb ik gewoon alle verbindingen gewist:p
Door te gaan naar Menu-Instellingen-Netwerktoegang-Verbindingen- de juiste verbinding te kiezen (in mijn geval "alle") en dan Wissen.

Om de instellingen terug te krijgen kun je de site van je provider raadplegen,of de instellingen per sms naar je telefoon te laten sturen.

Internet uitzetten Samsung Star Qwerty

Mijn zoon van 11 jaar heeft afgelopen weekend van z'n eigen geld een mobiel gekocht met prepaid kaart van T-mobile, maar het beltegoed is binnen vijf dagen op. Is er een mogelijkheid om internet uit te zetten. Er staan nl allemaal icoontjes op zoals messenger en google

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan