HELP - GTX 560M Vind geen drivers.

Status
Niet open voor verdere reacties.

thomgm

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2013
Hallo,

Ik heb een Asus G73S

Eerder had ik een GTX 460M Die het altijd goed deed alleen ik moest wat beters.

Toen heb ik een GTX 560M In mijn laptop gebouwd. Alleen ik kan geen drivers vinden die compatibel zijn. Ik heb 1 keer eerder drivers gevonden alleen ik moest opnieuw mijn Windows installeren.

Zou iemand mij kunnen helpen ik heb al veel geprobeerd om de drivers te vinden, maar ik heb geen idee waar ik moet zoeken.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Thom Stouten

download slimdrivers gwn ff googlen en dan installeren en dan drivers zoeken ;)

Bij sommige laptopfabrikanten is het niet aan te bevelen om de algemene Nvidia drivers te gebruiken voor Nvidia kaarten. Reden hiervoor is dat de grote jongens, waartoe Asus ook behoort, niet zelden voor een specifieke laptopserie de kaart (met toestemming van Nvidia) als OEM product modificeren. Dan zou je met de officiële Nvidia drivers van Nvidia theoretisch ellende kunnen krijgen. Beter is om te kijken bij Asus zelf. (bij de drivers van een andere laptop waar wél die kaart standaard wordt ingebouwd die jij nu zelf hebt geplaatst).

Laatst bewerkt:
Dat ga ik proberen.

Bij sommige laptopfabrikanten is het niet aan te bevelen om de algemene Nvidia drivers te gebruiken voor Nvidia kaarten. Reden hiervoor is dat de grote jongens, waartoe Asus ook behoort, niet zelden voor een specifieke laptopserie de kaart (met toestemming van Nvidia) als OEM product modificeren. Dan zou je met de officiële Nvidia drivers van Nvidia theoretisch ellende kunnen krijgen. Beter is om te kijken bij Asus zelf. (bij de drivers van een andere laptop waar wél die kaart standaard wordt ingebouwd die jij nu zelf hebt geplaatst).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan