HELP Hacker neemt mijn pc over

• Onderwerp starter Onderwerp starter sjony
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sjony

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2007
Besturingssyteem:Windows 8.1
Antivires: Avast preuim

FOTO 2

Deze SSD Heb ik nooit aan gemaakt ik heb eeb SSD code met alemaal verschillende leters?

Teredo Tunneling Pseudo-Interface is niet mijn een internet adaper die ik in mijn pc heb?

ik zit via wifi op internet die de signaal ontvangt van mijn modem, hoe kan hij een andre SSD code gebruiken zelf aan maken. Mijn modem is bevijligt met een wachtwoort en kun je niet zo maar inkomen de wacht woort van de modem gebruik ik niet om ergens anders mee intelogen en is dus uniek. ik denk dat de hecker gebriktmaakt van Kali Linux http://www.youtube.com/watch?v=kpI3fQjf43E of Backtrack 5 http://www.youtube.com/watch?v=eWy5DDc5Hn0

Je kunt je dus op geen enkele manier beschermen tegen een hecker als ze Kali Linux of Backtrack 5 Gebruiken?

Laatst bewerkt door een moderator:
Teredo tunneling heeft met IPv6 te maken (beter gezegd: het gebruik van IPv6 over IPv4 netwerken), dus IPv6 zou je af kunnen zetten in de Eigenschappen van elke 'normale' bedrade en draadloze netwerkverbinding in ncpa.cpl
Over die netwerkverbinding: zy_private is (hoogstwaarschijnlijk) het Ziggo hotspot netwerk, dus als je (ooit) je hebt aangemeld bij zo'n Ziggo hotspot dan ben je nu weer verbonden met zo'n hotspot (alleen nu in je eigen buurt ipv. ergens anders).

Ik heb je posting overigens aangemeld, omdat elke schermafdruk aan de onderkant een link heeft naar een externe website. Hetzelfde geldt voor de schermafdrukken zelf ook.
Gaat om links naar postimage.org, wat geen *** met je vraag te maken heeft en je had dus beter een andere manier gezocht om je schermafdrukken te laten zien.

Tijs.

Schijf er uit en aan een ander systeem koppelen. Vervolgens je anti-virus, MalwareBytes en SuperAntiSpyware laten draaien.

Behalve de pc-naam zie ik geen aanwijzing voor een hack. Lijkt me sterk dat dat het eerste is wat een hacker zou gaan wijzigen. Lijkt meer op een geintje van iemand bij jou in huis of vrienden

nee ik weet dat dit gedaan is door een hacker uit stadskanaal,die heeft een bedrijfs netwerk aan gemaakt met mijn pc. de naam van de werkgroep is de naam van mijn susje haar dochter haar school,haar exman is bevriend met criminelen en een van hun zit bij een hackersclub.

ik gebruik toch niet de zelfde netwerk naam als de ssid naam,net zo als de werkgroep naam die heb ik niet aan gemaakt.

ik ben ook verbonden met een onbekende netwerk en NIET met internet.... (Zie Foto 2 ).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan