Best,
Sinds een week een serieus probleem, vandaar mijn vraag aan jullie:
Wilde mijn 2e hardeschijf (IDE) in mijn nieuwe pc erbij zetten. Dit kon alleen d.m.v. een IDE to SATA connector. Dit ging niet zoals gewenst want moest de harde schijf eerst formateren wat verlies van alle data zou betekenen. Dit wilde ik dus niet, dus ben gestopt.
Dus schijf terug in oude pc.
Probleem: Nu herkend oude pc de schijf niet meer! Jumpers en kabels zitten goed.
Onder mijn computer is schijf niet zichtbaar, onder apperaatbeheer wel.
Bij schijfbeheer staat de schijf als niet geinitialiseerd en kan hem ook niet initialiseren. Er gebeurt niets.
Software gebruikt als PC inspector. Hij vind de schijf wel maar kan geen partities vinden terwijl er voorheen 4 aanwezig waren. Testdisk en Find and Mount geven hetzelfde resultaat.
Vorige pc: Windows 7 32bit, Nieuwe pc Windows 7 64bit.
Ik ben ten einde raad en wil/moet bij mijn oude bestanden zien te komen!
HELP!HELP!
Sinds een week een serieus probleem, vandaar mijn vraag aan jullie:
Wilde mijn 2e hardeschijf (IDE) in mijn nieuwe pc erbij zetten. Dit kon alleen d.m.v. een IDE to SATA connector. Dit ging niet zoals gewenst want moest de harde schijf eerst formateren wat verlies van alle data zou betekenen. Dit wilde ik dus niet, dus ben gestopt.
Dus schijf terug in oude pc.
Probleem: Nu herkend oude pc de schijf niet meer! Jumpers en kabels zitten goed.
Onder mijn computer is schijf niet zichtbaar, onder apperaatbeheer wel.
Bij schijfbeheer staat de schijf als niet geinitialiseerd en kan hem ook niet initialiseren. Er gebeurt niets.
Software gebruikt als PC inspector. Hij vind de schijf wel maar kan geen partities vinden terwijl er voorheen 4 aanwezig waren. Testdisk en Find and Mount geven hetzelfde resultaat.
Vorige pc: Windows 7 32bit, Nieuwe pc Windows 7 64bit.
Ik ben ten einde raad en wil/moet bij mijn oude bestanden zien te komen!
HELP!HELP!
Laatst bewerkt: