help heb geen beeld

• Onderwerp starter Onderwerp starter reza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

reza

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2001
halo allemaal

ik heb de moederbaord van asus type p4vp-mx alles onboart, ook een videokaart. alles heeft gewerkt tot dat ik in de AGP slot de videokaart van nvidia fx5200 heb gebriukt. dit kaart heeft ook gewerk maar nu heb ik de nvidia fx5200 kaart weggehaalt maar heb ik geen beelt meer ook niet met de onboard kaart en ook niet met nvidia fx5200 kaart

alvast bedank

Heb je de goeie drivers geinstalleerd?
Om BEELD te krijgen heb je wel de juiste drivers nodig.

nee ik kan niets doen ik start de pc en zie zelf de eerste scherm niet eens (dus de logo van asus ook niet eens)

Logo van ASUS????????

Probeer eens in de veilige modus op te starten.

sorry wat ik bedoel is dat als ik de pc aan zet dan zie ik alleen maar zwaart beeld en ik kom helemaal niet in windows dus ik zie niet anders dan zwaart beeld

ik kom niet eens in de bios de beeld scherm is zwaart ik zie alleen maar zwarte scherm

Wanneer het beeldscherm zwart blijft, zou ook het beeldscherm kapot kunnen zijn.
Even een andere proberen?

beelt scherm werk wel en ik hoor de hd wel even en daar na niets meer dus hij staart windows ook niet denk ik

Laatst bewerkt:
Opstarten en regematig op Del drukken kom je in Bios , daar je Onboard Video weer op Enbled zetten

In de bios de onboard AGP uitzetten met AGP videokaart, aanzetten zonder AGP videokaart wil wel eens helpen.

Ook de AGP videokaart goed aandrukken heeft zo zijn voordelen indien deze geen beeld geeft.

Volgens mij wil Topic starter opstarten met de onboard(AGP is er uit)

volgens mij begrijp ik jullie niet of jullie mij niet. het probleem is als ik de pc aan zet dan al heb ik helemaal geen beeld (dus ik zie helemaal niets ja wel een zwarte scherm)hoe kan ik dan del drukken om in de bios te komen en del drukken heeft dan ook geen nut als je niets op je scherm ziet

A.J. zei:
Dus het is geen probleem met de videokaart.

Als je geen beelT hebt, is dat toch wel meestal een probleem met de videokaart, die 0,1% monitorproblemen hoef je alleen in je achterhooft te houden.

Denk dat de instelling in de bios is, je kunt geen 2 AGP kaarten laten werken of de onboard laten werken als deze is uitgeschakeld in de bios.

Ik trek die conclusie omdat TS constateert dat de PC niet doorstart.....................
en sowieso niet erg duidelijk is,
dus ook ik haak hier af.

reza zei:
volgens mij begrijp ik jullie niet of jullie mij niet. het probleem is als ik de pc aan zet dan al heb ik helemaal geen beeld (dus ik zie helemaal niets ja wel een zwarte scherm)hoe kan ik dan del drukken om in de bios te komen en del drukken heeft dan ook geen nut als je niets op je scherm ziet

Druk die losse AGP videokaart er weer eens in.

ik heb AGP kaart er uit gehaalt maar de onbord werkt nog niet nu zet ik dus weer de kaart terug in de AGP slot en hij werkt dus ook niet haal ik hem weer er uit werkt de onbord nog niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan