HELP: Heb Mijn Mp3 geformatteerd !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lejliej

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 sep 2006
Ik heb onlangs mijn mp3 geformatteerd op fat32 wat nu blijkt niet goed te zijn want nu kan ik er geen liedjes meer opzetten, en als ik men mp3 aanzet staat er O,O mb ik heb waarschijnlijk men 256mb kapaciteit verwijdert door het te formatteren. Mijn computer herkent em nog maar ik kan verwisselbare schijf niet openen dan staat er kan ni openen wegens fout. En ik probeer hem terug te formatteren naar fat maar als ik op formatteren klik komt er geen venstertje om het te formatteren.. Kan iemand me helpen???? :s:s
Dank je !!:(

Je kunt geheugen toch niet verwijderen?

Ja dat weet ik niet,, ik denk niet da de fabrikanten zo dom zijn dat ze het geheugen op dezelfde plaats zulle zette, maar waarom kan ik er dan geen liedjes meer opzetten, er staat er is nog 0,0 kb beschikbaar en er is 0,0 kb gebruikt :s:s

Probeer hem eens met deze tool, opnieuw te formateren.

Ej ik heb het geprobeerd met de driver dat je me hebt gestuurd maar als ik men mp3 wil formatteren naar fat,, om hem trg normaal te laten werken komt er There's No Media In The Specifid Device te staan :s:s wat nu ??:confused:
Kun je ma alstublieft verder helpen...

Het is geen driver, maar een stick formatting tool.

Kijk eens in diskmanagement, door diskmgmt.msc in uitvoeren in te trommelen, wat daar staat over die stick.

Eventueel dit progje erop los laten, als deze hem kan zien.

Ik snap je niet :s:s en welk prog moet ik neme wnt kan er ni aan uit:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan