Help, Help , beeldschermen doen stoer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartek0811

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2006
Hi all

Ik heb een mega ultra grote probleem.
Ik heb 2 beeldschermen op mijn X800GTO ..
Nou wou ik net ff gaan gamen dus F7 (sneltoets voor ultramon dat hij de 2de beeld uitzet )
En wat doet het...
Hij draait alles om .. Dus me eerste beeldscherm wordt 2de en andere anders om ..
Ik heb niet aan de kabels gezeten ... Hoe kan het dan dat Windows Display Manager , Catalyst en Ultramon aangeven dat mij eerste beeldscherm op de plek van 2de is aangesloten ...

HELP

Bartek

Ik ben een beetje ongeduldig maar weet iemand iets over mijn probleem ?

Ik ben een beetje ongeduldig maar weet iemand iets over mijn probleem ?
Waarom draai je de kabels niet om?

Misschien heb je hier iets aan? Vond dit toevallig op een site.

Je kan op de gewone (VGA) één analoog scherm hangen, en op de DVI-I (Digitaal) een andere scherm. Als dat ander scherm analoog scherm is, kan je een verloopstuk (digitaal naar analoog) op de uitgang van de video-kaart schroeven, en daar een analoge monitor op aansluiten.

Vanaf het ogenblik dat dit alles is aangesloten, herkent Windows dat er meerdere monitors zijn, en dan kan je in Configuratiescherm, Beeldscherm, Instellingen kiezen welke monitor nummer 1 of 2 is, 1 en 2 van plaats verwisselen, en de resolutie voor elk scherm apart instellen.

Als alles werkt, dan kan je vensters van de ene monitor naar de andere slepen, of een venster uitrekken over beide monitors.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan