Hallo!
Ik heb een vraagje: ik heb absoluut geen verstand van computers en nu heb ik mezelf eraan toegezet om toch eens draadloos i-net op mijn laptop te installeren!
Dit lukt uiteraard niet
Hij geeft een deze melding aan:
Probleem oplossen: controleer het type adapter
Helaas is het niet mogelijk om draadloos verbinding te maken.
Raadpleeg de documentatie van jouw draadloze (WiFi) adapter of deze de WPA-PSK versleuteling ondersteunt. Oudere adapters ondersteunen vaak alleen de WEP versleuteling. De KPN Experia Box gebruikt standaard de nieuwere WPA-PSK versleuteling. Dit is een betere beveiliging voor uw gegevens dan WEP versleuteling. WEP wordt daarom niet ondersteund.
De volgende apdapters geleverd door KPN ondersteunen de WPA-PSK versleuteling:
SpeedTouch 121g
SpeedTouch 123g
Siemens Gigaset USB adapter 108
Ik heb na mijn weten een niet al te oude laptop: acer aspire 5315
Dus hoe nu verder?! Moet ik nu toch een kaart halen?! Wie o wie weet wat te doen?!
Alvast bedankt!
Gr.
Ik heb een vraagje: ik heb absoluut geen verstand van computers en nu heb ik mezelf eraan toegezet om toch eens draadloos i-net op mijn laptop te installeren!
Dit lukt uiteraard niet

Hij geeft een deze melding aan:
Probleem oplossen: controleer het type adapter
Helaas is het niet mogelijk om draadloos verbinding te maken.
Raadpleeg de documentatie van jouw draadloze (WiFi) adapter of deze de WPA-PSK versleuteling ondersteunt. Oudere adapters ondersteunen vaak alleen de WEP versleuteling. De KPN Experia Box gebruikt standaard de nieuwere WPA-PSK versleuteling. Dit is een betere beveiliging voor uw gegevens dan WEP versleuteling. WEP wordt daarom niet ondersteund.
De volgende apdapters geleverd door KPN ondersteunen de WPA-PSK versleuteling:
SpeedTouch 121g
SpeedTouch 123g
Siemens Gigaset USB adapter 108
Ik heb na mijn weten een niet al te oude laptop: acer aspire 5315
Dus hoe nu verder?! Moet ik nu toch een kaart halen?! Wie o wie weet wat te doen?!
Alvast bedankt!
Gr.