HELP Herhaaldelijk opstarten van laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flamme

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Berichten
5
Hallo mensen HELP
mn laptop start sinds vandaag constant opnieuw op, wanneer ik em aanzet krijg ik een melding of ik in de veilige modus wil of normaal opstarten daarna wanneer ik normaal wil opstarten het windows xp logo te zien en na paar seconden start de laptop zich zelf opnieuw op.... heel even krijg ik dat irritante blauwe scherm te zien. waarna ik weer dat stomme keuzescherm van de veilige modus / veilige modus met netwerkmogelijkheden / veilige modus in je aars / gewoon opstarten krijg.

ik dacht dat het aan de voeding lag, was eerst op school toen thuis op verschillende plekken geprobeerd maar dat haalt niks uit....

laptop merk Cybercom (van medion)
intel centrino 1.3
512 mb ram
40gb schijf (zit vrij vol)
accu = kapot, gebruik constante voeding al zon anderhalf jaar :D

heeft iemand een idee wat het kan zijn en hoe ik mn lappie weer klaar krijg?

dit is een schreeuw om hulp, dr staan belangrijke bestanden op van mn opleiding en heb nog paar deadlines te halen :(
 
ben er al achter na hulp en beetje rond neuzen hier:)

heb windows xp herstelconsule gedaan

fixrmb
chkdsk c: /p
fixboot

en nu meteen backups aan het branden :)
 
Hey,
ik ken het probleem ik zie het heel veel bij pc's hier op een middelbare school.
Ik heb het bij pc's en laptops gezien. (Via bootdisk check disk /r opgelost)
Wat voor harde schijf heb je??? (kijken of het daar aan ligt)
greets Mark
 
heb geeen idee wat voor schijf inmn laptop zit, 40gb van medion zal wel niet de beste zijn ;)

laptop is zon 3,5jaar oud...

heb nu alleen nog ellendig probleem met opstarten en afsluiten, met name afsluiten duurt zeker 5 tot 10 minuten...

zou mn hdd aan vervanging toe zijn?
 
Als hij vrij vol zit kan dat zorgen dat hij langzamer word als je wat onbelangrijke dingen verwijderd en/of muziek enz brand op cd's daarna een defragmetatie van je hd doet heb je kans dat hij sneller word.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan