Help hij doet niks!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frozone

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Dus ik kwam na een weekje weer thuis. zet me PC aan en even later deed hij nog steeds niks. De monitor bleef op standy. De fans, videokaart, en harddisk hoor je nog wel maar er verschijnt niks op het beeld. ook het roodje "laad" lampje doet niks. Het probleem is eigenlijk dat ik niet in de bios kan komen omdat er niks gebeurt. Ik denk zelf dat het aan de harddisk ligt maar dat ik daardoor de bios niet in kan komen is raar. Ook heb ik een andere monitor geprobeert en het beeld van de videokaart naar het moederboord gezet. Er is dus niks. Specs staan in mijn profiel. heb de garantie nog.

Halp!

Hoi,

Als je nog garantie hebt dan op naar de winkel en het probleem voorleggen.

Modag

Ja dat kan, maar voordat ik 100KM in de auto zit, en toch vanavond en morgen vrij heb zou ik het eerst zelf is willen bekijken.......

toch bedankt

Hoi,

Is de pc verzegeld?
Zo ja als je die verbreekt dan zou je de garantie wel eens kwijt kunnen zijn.
Als dat niet het geval is probeer hem dan zo kaal mogelijk op te laten starten geen cd-rom speler 1 reepje geheugen zonder videokaart moet hij in het laatste geval met een fout melding komen (piepjes)

Kijk wel even uit voor statische electriciteit en zet de pc uit en ontlaad je eerst aan een cv radiator of zo
Modag

Laatst bewerkt:
Uhm, ik zou het wel kunnen doen maar ik denk dat ik hem liever maandag even ga rijden omdat er nu nog garantie opzit. Ik heb er alleen een videokaart bij gestopt (lang geleden). deze heb ik er nu dus uit. maar om alle geheugen etc er nu uit te gaan halen laat ik het toch maar even doen aangezien ik niet weet tot hoever de garantie gaat.

Hoi,

Is misschien wel het verstandigst misschien lees ik nog weleens hoe het is afgelopen.succes verder en bel eerst eens naar die winkel voordat je gaat rijden misschien is hij wel gesloten rond deze dagen.

Modag

Heb heb om gister gemaild, vandaag antwoord gekregen. Hij dacht dat het het moederboord en/of de processor was en omdat het binnen de garantie valt ik hem mocht opsturen. Ik heb zelf zoiets dat ik hem liever breng. is hij ook sneller terug dus dat ff teruggemaild. zal het ff laten weten wat er aan wordt gerepareed oid. als ik hem terugheb

Trouwens als toch mijn processor kapot zou zijn is dan een upgrade naar een quad core mogelijk? ik heb nu dualcore 5600+. moederboord is een
Winfast M2 MA 6150

Mijn moederboord opgestuurt op de dag van mijn vorige post. gister teruggekregen. Er zit nu een ander moederboord in. De foxconn a6vmx. Is deze qua prestaties gelijk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan