HELP! hij opent alleen nog maar 1 programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xuino

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2007
Berichten
19
Hallo,

Ik heb een laptop en op die laptop opent die op welke snelkoppeling ik ook klik het programma fm 2008. Want als ik windowsmediaplayer, word of patience wil opstarten start hij het programma fm 2008 op. Het gekke is dat het ook alleen op mijn acount is en niet op een andere. Tijdens het opnieuw opstarten van mijn laptop kwamen er 19 foutmeldingen van dat fm2008 al was opgestart, dat waren waarschijnlijk mijn opstartbestanden die niet opstartte maar fm2008.

Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt,

Xuino
 
Hallo,

Ik heb een laptop en op die laptop opent die op welke snelkoppeling ik ook klik het programma fm 2008. Want als ik windowsmediaplayer, word of patience wil opstarten start hij het programma fm 2008 op. Het gekke is dat het ook alleen op mijn acount is en niet op een andere. Tijdens het opnieuw opstarten van mijn laptop kwamen er 19 foutmeldingen van dat fm2008 al was opgestart, dat waren waarschijnlijk mijn opstartbestanden die niet opstartte maar fm2008.

Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt,

Xuino

En als je fm2008 even verwijderd van je computer?
 
En als je fm2008 even verwijderd van je computer?

Heb ik gedaan.

Nu krijg ik bij elk programma wat ik wil openen. bijv. ik wil windowsmedia player openen, dan komt er "openen met" te staan. "Waar wilt u wmplayer.exe mee openen.

En als ik Word wil openen komt er te staan, "toepassing niet gevonden".

Het lijkt wel of het de toepassing exe. niet kent.

Ik snap er niks van?
 
Ik denk dat het slim is dat je je computer opnieuw installeerd, maak een backup van je belangrijkste bestanden/documenten.
 
Ik denk dat het slim is dat je je computer opnieuw installeerd, maak een backup van je belangrijkste bestanden/documenten.

ja, het is niet anders.

ben bezig met deze site een beetje aan het doorspitten, maar snap er niet veel van want ik weet geen manier om mijn regedit te openen, aangezien er dan komt te staan "openen met" weet jij misschien een andere manier?

(http://support.microsoft.com/kb/310585/nl)
 
Heb je Systeemherstel al geprobeerd? Of kom je daar ook niet in? Mocht dat niet lukken, doe dan dit:

Het lijkt erop dat je exe bestanden niet meer functioneren. Klik met rechts op deze link en neem "opslaan als...". Sla het bestand op naar je bureaublad. Dubbelklik en wanneer de computer vraagt of u de inhoud wil toevoegen aan het register, klik dan op ok.
 
Heb je Systeemherstel al geprobeerd? Of kom je daar ook niet in? Mocht dat niet lukken, doe dan dit:

Het lijkt erop dat je exe bestanden niet meer functioneren. Klik met rechts op deze link en neem "opslaan als...". Sla het bestand op naar je bureaublad. Dubbelklik en wanneer de computer vraagt of u de inhoud wil toevoegen aan het register, klik dan op ok.

Bedankt voor je hulp maar heb heel windows al opnieuw geinstalleerd ;)

Maar iig bedankt! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan