Beste mensen 
Al een tijdje wil ik hitman absolution spelen.
Na de instalatie en het opstarten van de game zie ik de producenten.
Eigenlijk dus het intro stukje... Wat overig heel lang duurt.
Normaal gesproken zou na de intro het menu te voorschijn moeten komen.
Hier gaat het fout.
Scherm 1 blijft zwart (maar wel aan) en scherm 2 geeft nog wel beeld.
Op scherm 1 en 2 heb ik ook geen muis indicator meer of zie ik iets bewegen.
Na een Alt + tab kom ik wel weer gewoon in windows, alleen als ik terug ga naar de game dan beginnen alle 2 mijn schermen te knipperen.
Na eindeloos zoeken op internet, fixes te hebben gedownload, patches geprobeert, instellingen gewijzigd, complicatie modes aangepast en zelfs herinstalleren (misschien wel al 3 keer) bleef mijn probleem maar door gaan.
p.s. ik speel dit spel via steam.
wat ik hierna heb geprobeert was mijn 2de scherm helemaal los koppelen en het nog is proberen.
Dit werkte gek genoeg.
Helaas is het zo na dat ik de game had afgesloten (toen hij werkte), en de game weer probeer op te starten met 1 scherm dat hij het zelfde probleem geeft als wat hier boven staat aangegeven.
Zoiezo is het naar mijn zin enorm raar dat dit gebeurd met 2 schermen, laat staan met 1 scherm.
Heeft iemand een suggestie of misschien een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
_/-\o_ Alvast superbedankt!
Specs:
AMD FX-8350 Black Edition
ASRock 970 Extreme4
MSI Radeon R9 270X GAMING 4G

Al een tijdje wil ik hitman absolution spelen.
Na de instalatie en het opstarten van de game zie ik de producenten.
Eigenlijk dus het intro stukje... Wat overig heel lang duurt.
Normaal gesproken zou na de intro het menu te voorschijn moeten komen.
Hier gaat het fout.
Scherm 1 blijft zwart (maar wel aan) en scherm 2 geeft nog wel beeld.
Op scherm 1 en 2 heb ik ook geen muis indicator meer of zie ik iets bewegen.
Na een Alt + tab kom ik wel weer gewoon in windows, alleen als ik terug ga naar de game dan beginnen alle 2 mijn schermen te knipperen.
Na eindeloos zoeken op internet, fixes te hebben gedownload, patches geprobeert, instellingen gewijzigd, complicatie modes aangepast en zelfs herinstalleren (misschien wel al 3 keer) bleef mijn probleem maar door gaan.
p.s. ik speel dit spel via steam.
wat ik hierna heb geprobeert was mijn 2de scherm helemaal los koppelen en het nog is proberen.
Dit werkte gek genoeg.
Helaas is het zo na dat ik de game had afgesloten (toen hij werkte), en de game weer probeer op te starten met 1 scherm dat hij het zelfde probleem geeft als wat hier boven staat aangegeven.
Zoiezo is het naar mijn zin enorm raar dat dit gebeurd met 2 schermen, laat staan met 1 scherm.
Heeft iemand een suggestie of misschien een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
_/-\o_ Alvast superbedankt!
Specs:
AMD FX-8350 Black Edition
ASRock 970 Extreme4
MSI Radeon R9 270X GAMING 4G