HELP!! hoe kan ik printer koppelen aan mijn modem???

Status
Niet open voor verdere reacties.

motje

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
hallo
k heb een vraagje
k heb een printer canon mp520
en ik wil hem aansluiten op mijn modem kandat?
en ik heb een tele2 modem met 4 poorten dit is de fotow:
versatelmodemsmalltt1.jpg
[/URL][/IMG]​

Zo te zien heeft die printer geen ethernet aansluiting:
http://www.canon.nl/For_Home/Produc...ultifunctionals/PIXMA_MP520/index.asp?specs=1
De USB poort die erop zit is voor een Bluetoothdongle om via Bluetooth te kunnen printen, vanaf bijvoorbeeld een telefoon. De USB is ook voor "PictBridge", om rechtstreeks vanaf een digitale camera te kunnen afdrukken die PictBridge ondersteund. Ik bedoel hiermee niet de USb aansluiting die naar de pc toe moet.

Laatst bewerkt:
Nee, hoe wil je dat gaan doen, zonder de juiste aansluting.

Gaat inderdaad niet, je hebt dan een netwerk printer nodig. Eventueel de printer laten delen via een andere pc op het netwerk, dan kun je deze wel met meerdere pc's gebruiken. Je moet de printer dan wel installeren op die pc's.

Gaat inderdaad niet, je hebt dan een netwerk printer nodig. Eventueel de printer laten delen via een andere pc op het netwerk, dan kun je deze wel met meerdere pc's gebruiken. Je moet de printer dan wel installeren op die pc's.

hoe werkt dat dan zegmaar huij is niet aangesloten op mijn laptop en als ik het installeer dan kan hij gwn printen zonder kabel?

Nee, je zal een netwerk moeten hebben. De pc waarop de printer aangesloten is moet aanstaan. Op die pc moet de printer gedeelt worden. Je laptop sluit je op het netwerk aan en je voegt een nieuwe printer toe. Laat de wizard zoeken naar een netwerkprinter.

Heb je wat aan de volgende uitleg:
http://www.planet.nl/planet/show/id=74274/contentid=616796/sc=804050#anchor1754092

oke dan mn printer is aangesloten op mijn computer en die is zkr bijna altijd aan als ik iets moet printen:D

Mooi zo.:)

PS je kunt de status van je vraag op "opgelost" zetten, rechtsonder op de pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan