Help!! hoe kom ik van update af

• Onderwerp starter Onderwerp starter eljo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eljo

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2003
hallo,

Help!! op mijn windows auto update staat MS 03-26-823980. als ik op instaleren klik gaat mijn computer vastlopen . Ik krijg geen foutmelding , maar kan ook niet instaleren, sinds augustus krijg ik ook geen nieuwe up-dates meer. Volgens mij staat het ding erlang op, maar elke keer als ik mijn computer opstart geeft hij aan er is een nieuwe up-date klaar voor instalatie.dat lukt dus niet !!!! Hoe verwijder ik dit ????

alvast bedankt

bedankt voor je reactie, maar ik ben een computer analfabeet. Ik weet niet een wat dat is , dus zal ik het ook wel niet gebruiken. Ik heb trouwens niets veranderd aan mijn computer voorheen ging het altijd prima.

Groetjes eljo

Dus als jij met 2 systemen werkt.
Je kan proberen dat update te verwijderen in veilige modus. Dus pc opstarten in veilige modus en dat bestand verwijderen.
Ik zou XP gewoon van de CD opnieuw er overheen zetten en daarna opnieuw proberen te updated van de site van Microsoft

Falco

bedankt voor je tip. ik ga het uitproberen en laat weten hoe het is afgelopen

Je kan AutoUpdate ook uitschakelen.
Ga naar Start/Configuratiescherm/Systeembeheer/Services en zoek daar AutoUpdate op. Ongeveer de 7e van boven. Klik hierop met de r-muisknop en kies voor eigenschappen. In het midden zie je dan een rolmenu en kies voor uitschakelen. Opnieuw opstarten en je bent er van af.

Bedankt !!!!!!!!!!!

Bedankt het is gelukt. Maar nu mijn volgende vraag als ik hierna weer auto up date inschakel krijg ik hem weer terug hoe kom ik er definitief vanaf zodat ik daarna weer auto kan up date.

groet eljo

opgelost ?

bedankt voor de hulp falco en wajang. Op de website geweest en met wat info denk ik dat het is opgelost. Ik hoop dat ik nu weer auto kan up daten.

Ik heb de huidige up date geweigerd en nu even afwachten .

groetjes eljo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan