help hotmail gehacked

Status
Niet open voor verdere reacties.

wimmi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2004
Berichten
1
hoi mijn hotmailadres is gehacked ,is er een manier om hem terug te krijgen want die iemand misbruikt nu mijn naam .ik weet dat het niet mag ,maar het is voor mij wel een probleem
 
Enige oplossing is contact opnemen met hotmail support, die kunnen, aan de hand van logboeken, e.e.a. uitzoeken.
 
en als je het account weer terug hebt verander dan niet alleen je wachtwoord maar ook je geheime vraag en antwoord! ;)
 
Hoe weet je dat jou email adres misbruikt wordt?
Krijgen mensen virussen die van jou account verzonden (lijken te) zijn?

Als dat het geval is is niet je hotmail account gehacked maar doe het virus net als of het van jou account zou komen, het kan echter door een willekeurige PC verzonden zijn waar jou hotmail adres ook toevallig op stond.

In dat geval kun jij er verder weinig aan doen.
 
Mja ze zijn niet zo happig bij MS met dat soort verhalen, hoop gezeik enzo weet uit ervaring dat ze meestal gewoon niet meer reageren...
 
Wanneer je je wachtwoord verandert dan los je het probleem toch weer op?
 
Geplaatst door sigma
Wanneer je je wachtwoord verandert dan los je het probleem toch weer op?

Ik denk dat het probleem is dat de "hacker" nu het wachtwoord heeft ingesteld en dat het hotmailadres nu niet meer door wimmi te gebruiken is
 
het enige wat je kunt doen is even aan je vrienden vragen wie dit gedaan heeft. Want het is gewoon iemand die je inlognaam en wachtwoord weet, en die het daarna heeft veranderd ( wachtwoord! )

Maak gewoon een nieuw account aan bij hotmail, en vertel niemand wat je wachtwoord is!!!

Tja, en dan maar iederéén weer toevoegen. ( MSN )

suc6

p.s als je een ander account hebt, kan diegene je naam ook niet meer misbruiken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan