HELP !! IE scrollbar gaat vanzelf !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

moggie

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2005
Ik heb een groot probleem. Als ik een pagina heb geopend in internet explorer gebeurt het de laatste tijd weleens dat de scrollbar vanzelf omhoog en omlaag gaat !!! zonder dat ik scroll met de muis ofzo. Ik heb alles al gedaan, meerdere virusscanners, anti spyware etc.....
WIE KAN MIJ HELPEN ??

nee geen firewall meer, heb ik al teveel problemen mee gehad, ik heb alleen nog een goeie virusscanner draaien

mmm, andere browser? Heb je dit alleen in IE of ook in windows verkenner?

Geplaatst door moggie
nee geen firewall meer, heb ik al teveel problemen mee gehad, ik heb alleen nog een goeie virusscanner draaien

Dan maak je het wel iedereen gemakkelijk die wil inbreken op jouw pc:

http://www.volkskrant.nl/binnenland/1128747459175.html?source=rss

Een virusscanner en een firewall zijn in deze tijd onmisbaar als je surft over het internet!

Een goede firewall is b.v ZoneAlarm free. Heb je Windows Xp, dan kan je gebruik maken van de interne Firewall.

Succes :)

En een firewall is zeker niet noodzakelijk, het brengtalleen problemen met zich mee. Een virus scanner is genoeg deze detecteert ook trojans etc...
Als iemand binnen wil komen doen ze dat toch wel, met of zonder Firewall
Scriptkiddies zijn niet gevaarlijk zonder Firewall, de echte jongens wel maar daar doet ook een firewall niks meer tegen

systeem herstel? Je kan wel IE opnieuw installeren maar als het met alles is. Dan zit het echt in je computer. En aan de muis lag het niet

inderdaad en het is voor mij ook een raadsel. Het lijkt op een Trojan Horse omdat het net lijkt of iemand met mijn scroller aan de haal is geslagen ,maar er is niks te vinden.
En het gebeurt ook niet op vaste tijden ofzo, heel typisch en ik heb zelf behoorlijk veel verstand van pc,s maar dit slaat alles haha !

Geplaatst door moggie
En een firewall is zeker niet noodzakelijk, het brengtalleen problemen met zich mee. Een virus scanner is genoeg deze detecteert ook trojans etc...
Als iemand binnen wil komen doen ze dat toch wel, met of zonder Firewall
Scriptkiddies zijn niet gevaarlijk zonder Firewall, de echte jongens wel maar daar doet ook een firewall niks meer tegen

Als ze willen zal dat wel lukken, maar je moet het hun wel zo moeilijk mogelijk maken om infiltratie te voorkomen d.m.v een firewall, virus/spywarescanner, en Windows "Up to date" houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan