Help! Iedereen ziet mijn website, behalve ik

Status
Niet open voor verdere reacties.

lookielookies

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2007
Berichten
22
Hoi

ik zit met een vreemd probleem, an ik hoop dat iemand me verder kan helpen.

Als ik mijn website probeer the laden in mijn browser, krijg ik elke keer een 'server timed out'-boodschap. Het vreemde is dat alle anderen mijn site wel te zien krijgen. Ik heb het zelf geprobeerd op een andere pc, en de site laadde zoals het hoort.

Ook mijn FTP-programma kan geen verbinding maken.

Hetzelfde is me een keer eerder overkomen; het bleek toen dat mijn ip adres geblokkeerd werd door de firewall van de server.

Ik heb nu 2 keer gecheckt bij mijn webhost, en zij verzekeren mij dat dit deze keer niet het geval is. Zij hebben geen idee wat er aan de hand is, en kunnen me dus ook niet helpen.

Iemand liet me weten dat hij hetzelfde had meegemaakt en dat

Iemand antwoordde het volgende op mijn oproep:


I had this happen and the problem was a bad data file on my computer - the host had nothing to do with it but they were able to point me to the area to look for the file.

I can't remember exactly where the file was but was to do with ftp and hosting and deleting the one file solved the problem. It was pointing my sites to the old host account and blocking them from showing from the newer hosting site.

Ik weet echt niet meer wat gedaan.

Heeft er mss iemand een tip?

Groetjes!
Mieke


Greetz!
Mieke
 
Hoi

bedankt voor je reactie.

I heb ccleaner reeds geïnstalleerd en gebruik het regelmatig

Ik heb naast the windows firewall geen externe firewal geïnstalleerd. De windows firewall uitzetten heeft geen enkel effect.

Groetjes
 
Misschien een 'gekke', maar ik ben ook een beetje uitgebedacht.

Als je meerdere gebruikers hebt op de pc, meld je dan eens aan met een andere gebruiker.
Maak er anders - tijdelijk - even één aan ... ehh ... nee: beter gelijk maar een nieuwe aanmaken en testen.
Gaat het dan ook mis?
 
Het blijkt nu dat het om een probeem met de server gaat.
Mijn webhost werkt aan het probleem

Bedankt voor de reacties!
 
Het probleem blijkt uiteindelijk aan mijn kant te liggen en is nog steeds niet opgelost.

Aanmelden met een andere gebruikersaccount haalt niets uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan