Help, iemand heeft mijn gebruikersnaam en wachtwoord nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosa95

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 okt 2012
Hoi allemaal,

Ik heb laatst het moederbord van mijn Samsung Galaxy S Plus verkocht via marktplaats. Nu mailt de koper mij dat er een code aan het moederbord gekoppeld is, namelijk één waarbij je je vinger in een bepaalde richting over het scherm moet bewegen. Ik heb hem natuurlijk gemaild welk patroon hij moest invoeren, maar hij mailt mij vervolgens terug dat het systeem geblokkeerd is en dat hij de gebruikersnaam en het wachtwoord van mijn Google-account nodig heeft. Natuurlijk wil ik hem graag verder helpen, maar om nu zomaar mijn inloggegevens aan een vreemde te mailen, dat gaat me te ver, ook al zegt hij natuurlijk dat hij de gegevens verder niet zal gebruiken. Wat nu?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Ok, het hele idee van dat wachtwoord-patroon is dus dat iedereen dat anders doet, zoiets als een handtekening, & als dat niet klopt word het systeem geblokkeerd.

Zie het als een live-uitvoering van een muziek-recital: Alhoewel de muzieknoten gelijk zijn, verschilt de uitvoering tussen de ene & de andere muzikant. Zelfs bij verschillende versies in tijd kan je toch geblinddoekt de ene van de andere solist onderscheiden.

Ik zou dus de koper even vragen om een keertje terug te komen, dan je wachtwoordpatroon zelf invoeren, & dan verwijderen. Want het heeft verder logischerwijs niets met je Google-account te maken.

P.S: Waarom heb je het systeem niet schoon geherinstalleerd meegegeven, zonder wachtwoord?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan