help ik ben mijn powerpoint kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zwollenoord

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
hallo,

Voor mijn werk heb ik een format powerpoint gemaild mijn prive mailadres. Dit omdat ik op mijn laptop wat minder fijn werk.
Ik heb in outlook het document niet opgeslagen als maar gelijk geopend.
Tijdens het maken van die presentatie heb ik het bestand meerdere malen opgeslagen. Ik heb aangegeven opgeslagen als maar puur opslaan.

vandaag moet ik die presentatie inleveren en nu kan ik het niet openen en ook niet vinden.

wie kan mij helpen?

PS Tijdens het bewerken van de presentatie heb ik ook wel eens een foutmelding gehad. Daarna start PPT zich automatisch op en had het meeste opgeslagen.

Laatst bewerkt:
Graag de volgende keer je posting nóg eens goed doorlezen op schrijf- en stijlfouten, want die staan er een aantal in.

Waar je je powerpoint presentatie zou moeten kunnen vinden is in de tijdelijke bestandenmap van je browser. Natuurlijk :rolleyes: heb je niet vermeld welke dat is. Voor elke browser is dat een andere map...

Verder moet je natuurlijk niet ondertussen die map hebben opgeschoond (via CCleaner of andere methodes), want dan is de presentatie óók weg.

Internet Explorer slaat zijn tijdelijke bestanden op in:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> "%userprofile%\Local Settings\Temporary Internet Files"
Firefox slaat gedownloade en geopende bijlagen op in:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> "%userprofile%\Local Settings\Temp"
[In Firefox kun je ook de Download-manager openen met Ctrl-j toetscombinatie, en dan rechtsklikken op je gedownloade ppt en daar kiezen voor "Bijbehorende map openen". Je komt dan met de cursor direct in Verkenner op het juiste bestand te staan, zodat je die kunt gaan kopiëren etc.]

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
help

dank voor je snelle reactie.

In beide mappen kan ik niets vinden. In deze mappen staan een heleboel File Folder en afzonderlijke bestanden txt en tmp

Ik had met de zoekfunctie ook al gezocht via *.ppt of *.pptx. In beide gevallen geen resultaat.

Mag ik vragen wat de browser hier mee te maken heeft.

het bestand is rechtstreeks geopend vanuit microsoft office outlook. Kan Powerpoint hem op een andere manier en onder een andere bestandsnaam hebben gezet ?

Ik hoop dat je mij nog wat tips kan geven. Ik weet 100% zeker dat ik op save heb gedrukt en dat wel 15 keer. na een foutmelding kwam ik er ook automatisch weer terug. Totdat ik PPT zelf opnieuw opstarte. kan toch niet zomaar weg zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan