Help, ik heb een laptop nodig en snel!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skiezo

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2007
Beste mensen, ik heb een laptop nodig voor de aanstaande maandag!
Ik heb een laptop nodig voor school, ik heb een budget van €1200,-

Eisen voor de laptop: Duo 2 Core, 1.7 MHz, 2GB Werkgeheugen, 256MB Videokaart en een 120GB Harde Schijf.

Ik doe een Communication Multimedia Design Opleiding. Dus de laptop moet Autocad 3D, Java en Flash aankunnen!

Ik heb hulp nodig, want morgen moet ik de laptop kopen. Wie kan mij helpen, heel erg bedankt :thumb:

Ik wil geen online winkels hebben, maar een laptop naar mijn eisen AUB. :confused:

Stap morgen de mediamarkt, dixons, v&d en weet ik veel wat voor winkels binnen als je niet geholpen wilt worden met webwinkels

Wat jij wil....maar als jij zo gaat beginnen mag je het van mij echt zelf uit gaan zoeken

Je helpt niet eens, dus ik zou het zowiezo al zelf moeten uitzoeken.

Ga eens naar een vergelijkings site en en kijk eens uit naar een leuke lap voor een goede prijs, dat moeten wij ook doen om jou te helpen en daar moet je maar zin voor hebben.
Vervolgens plaats je een een link naar een leuke laptop en dan krijg je hier vanzelf tips wat beter kan voor dat geld.
met andere woorden: doe er zelf ook iets voor of neem er iemand voor in dienst die je bevelen kan geven, twaalf uur 's nachts.

@Mario
Thanks, ik zal even een kijkje nemen.

@Jozo
Ik weet ook niet alles precies, want ik doe het voor een vriend en hij kwam vandaag laat terug van college dus daarom is het zo laat, maar dat is ook deels zijn eigen schuld en hij is zeer gestresd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan