Een week of 4, mss 5 geleden bellen er mij op 1 dag 3 klanten met de medeling dat er iets scheelt aan mijn fax. Normaal detecteert die zelf of er een telefoon of een fax binnenkomt.
Die dag deed hij het niet. De telefoon bleef over gaan en het faxtoestel ontvangt geen faxen.
Thuisgekomen eventjes de instellingen van het toestel gecontroleerd, de firma een testfax laten sturen, .... alles in orde, faxen komen binnen.
Tot mijn echtgenote thuiskomt en blijkt dat ze meer dan 1 uur aan de telefoon gehangen heeft en dit in de periode dat er gebeld werd.
Na controle en testen blijkt dat als mijn vast toestel in gebruik is en er op dat moment gebeld wordt, er geen bezettoon komt.
Hierdoor slaat de fax bij mijn klant ook niet af en denkt die dat deze bij mij toegekomen is
Eventjes helpdesk bellen denk je dan. De klemtoon bij mobistar ligt duidelijk op de HELP
Gisteren belde er een vriendelijke man teug met de mededeling dat ik mijn voicemail moest instaleren en terug bellen.
Ik snap dit niet goed, waarom moet ik een antwoordaparaat instaleren om mijn bezetttoon terug te krijgen.
Nu goed, ik heb dit dan maar gedaan en terug gebeld. Het antwoord dat ik daar kreeg was verbijsterend.
Mobistar : srry maar uw toestel is stuk
Ik : allé, tis een toestel van 5 dagen oud
Mobistar : dan sturen we een technieker aan 125 euro
ik : dit betaal ik niet, zeker niet omdat mobistar mij mijn bezettoon afgenomen heeft. Dit kan toch niet moeilijk zijn om die terug te geven?
Mobistar : luister je hebt 2 keuzes ofwel blijf je zitten met uw probleem ofwel betaal je de technieker.
na een paar keer dovemannetje spelen
ik : mag ik uw naam
Mobistar : mobistar
ik : neen de uwe
mobistar : mijnheer mobistar
ik : ik vraag u simpel met wie ik gesproken heb
mobistar : ik ben niet verantwoordelijk voor de fouten van mobistar. Goedenavond
klik
wat kan hier gaande zijn en wie is slimmer dan die pipo van mobistar ?
Die dag deed hij het niet. De telefoon bleef over gaan en het faxtoestel ontvangt geen faxen.
Thuisgekomen eventjes de instellingen van het toestel gecontroleerd, de firma een testfax laten sturen, .... alles in orde, faxen komen binnen.
Tot mijn echtgenote thuiskomt en blijkt dat ze meer dan 1 uur aan de telefoon gehangen heeft en dit in de periode dat er gebeld werd.
Na controle en testen blijkt dat als mijn vast toestel in gebruik is en er op dat moment gebeld wordt, er geen bezettoon komt.
Hierdoor slaat de fax bij mijn klant ook niet af en denkt die dat deze bij mij toegekomen is
Eventjes helpdesk bellen denk je dan. De klemtoon bij mobistar ligt duidelijk op de HELP

Gisteren belde er een vriendelijke man teug met de mededeling dat ik mijn voicemail moest instaleren en terug bellen.
Ik snap dit niet goed, waarom moet ik een antwoordaparaat instaleren om mijn bezetttoon terug te krijgen.

Nu goed, ik heb dit dan maar gedaan en terug gebeld. Het antwoord dat ik daar kreeg was verbijsterend.
Mobistar : srry maar uw toestel is stuk
Ik : allé, tis een toestel van 5 dagen oud
Mobistar : dan sturen we een technieker aan 125 euro
ik : dit betaal ik niet, zeker niet omdat mobistar mij mijn bezettoon afgenomen heeft. Dit kan toch niet moeilijk zijn om die terug te geven?
Mobistar : luister je hebt 2 keuzes ofwel blijf je zitten met uw probleem ofwel betaal je de technieker.
na een paar keer dovemannetje spelen
ik : mag ik uw naam
Mobistar : mobistar
ik : neen de uwe
mobistar : mijnheer mobistar
ik : ik vraag u simpel met wie ik gesproken heb
mobistar : ik ben niet verantwoordelijk voor de fouten van mobistar. Goedenavond
klik
wat kan hier gaande zijn en wie is slimmer dan die pipo van mobistar ?