help ik kan geen email verzenden..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door renzmenz


bij uitgaande mail staat: pop3
bij inkomende mail staat: smtp


dit kan dus niet het moet andersom


inkomende = pop3
uitgande = smtp
 
eh....ja, zo staat het er ook. Had ik het omgedraaid in het berichtje aan helpmij.nl? o o o blondt.
 
Geplaatst door renzmenz
eh.... o o o blondt.

zien die foto;)

maar nu ff resume

hoe heb jij nu de instellingen staan?????

en je kan die instellingen ook testen geeft ie dan 5 keer voltooid aan???
 
nou, bij inkomend dus pop3 en bij uitgaand smtp, welke instellingen zijn verder nog van belang eigenlijk (ik zei t al... )
en dat testen... eh tja. hoe??
 
In outlook kan een account getest worden , maar ik ben niet bekend met outlook express, dus of het daar in kan weet ik niet
 
Geplaatst door Dimage
Instelling was juist;

Om Zon popmail te gebruiken heeft u een apart e-mailprogramma nodig. Op de meeste Windows computers staat standaard al Outlook Express geinstalleerd. Zon levert Outlook Express versie 5 mee op de Zon CD-ROM, maar u kunt ieder willekeurig e-mailprogramma gebruiken zoals Eudora, Pegasus of Netscape Mail.
Wanneer u Outlook Express 5 gebruikt:


Start Outlook Express

Kies uit het menu 'Extra' en dan 'Accounts'

Klik op 'Toevoegen' en dan 'E-mail'

Vul uw volledige naam in en klik op 'Volgende'

Vul uw e-mailadres in (gebruikersnaam@zonnet.nl) en klik op 'Volgende'.

Vul bij inkomende e-mail server pop3.zonnet.nl in en bij uitgaande e-mail server smtp.zonnet.nl en klik op 'Volgende'.

Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in en zet een vinkje bij 'Wachtwoord onthouden'.

Klik op 'Voltooien'


wanhoop niet is niet nodig
verwijder je account en en vul alles nog eens opniet volgens de lijst van Dimage in
 
ja okee, dat heb ik zo'n 248 x geprobeerd met nul resultaat.. Het ligt dus niet aan die instellingen denk ik dan..
telefoonnummer klopt ook enzo... ik weet ut echt niet meer hoor jonges en meissies.. wanhoop sluipt deze kant op..
 
Het is misschien een rare vraag maar je kunt wel gewoon internetten?
Probeer eens een mail via de webmail te versturen.
ga met je browser naar http://webmail.zonnet.nl
vul je account en je wachtwoord in en stuur een mail weg.
als dat lukt dat dan bel dan zonnet eens op en vraag wat dat voor takkezooi is bij hun want ik stuur mijn mail weg via mail.zonnet.nl.
Tja, een helpdesk kost misschien een euro of twee drie maar zo is het ook niets.

Succes Renske en laat ff horen hoe het afloopt.
 
ik kan wel gewoon via internet (zonnet.nl) mail versturen en dus ook gewoon internetten (anders kon ik ook niet naar helpmij.nl gaan.:)
weet iemand het meeladres van zonnethelpdesk? kan ik daar ff klagen..

in ieder geval bedankt voor alle tips enzo
 
Zon Helpdesk
Komt u zelf niet uit eventuele problemen of wilt u verdere informatie over instellingen en configuraties dan kunt u ons bellen. U wordt door onze deskundige medewerkers persoonlijk te woord gestaan als u belt met:
0900-0440440

Onze telefonische support is 7 dagen per week geopend van 11:00 tot 23:00 uur (€ 0,70 per minuut plus de eventuele kosten van het gebruik van uw mobiele telefoon).

Daarnaast kunt u uw vraag (gratis) per e-mail naar klantenservice@zonnet.nl te sturen.

Wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.
 
email versturen

Beste renzmenz

Ik had soortgelijk probleem met zonnet. Bleek dat miojn provider (casema) geen vrienden was met zonnet. Ik heb smtp.zonnet.nl verandert in smtp casema.nl en sinsdien loopt het weer goed.

Richard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan