Help ik kan mijn pc niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniqu

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
Please geef reactie Help ik kan mijn pc niet meer opstarten

Als ik hem aanzet verschijnt het windows xp scherm en blijft zo staan hij start niet op.
als ik hem aan de achterkant uitzet en vervolgens weeraan geeft hij de melding dat er verkeerd is afgesloten etc en kan ik kiezen uit 4 opties de 3 in veilige modus werken maar de 4e optie in de laatste goede conviguratie opstarten lukt niet,ook systeem herstel lukt niet.
Hij geeft telkens bij elke datum die ik kies aan dat hij niet kan herstellen.
Wat moet ik doen ik ben niet zo,n kei maar als iemand het goed kan omschrijven moet het me wel lukken om het te herstellen.

Wie helpt mij?
Groetjes daniqu:confused:

Laatst bewerkt:
ga in de veilige modus hier naar toe

deze computer> C:> Windows>temp verwijder ALLES wat in het documt Temp ligt dan zal die wel lukken:thumb:

ga in de veilige modus hier naar toe

deze computer> C:> Windows>temp verwijder ALLES wat in het documt Temp ligt dan zal die wel lukken:thumb:

Hoi Gokhan,ik zal wel dom lijken maar het lukt niet waar moet ik het invullen bij deze computer?
In adres balk geeft hij foutmelding

Je hoeft niets in te vullen, alleen maar aan te klikken wat er staat!

nee je klikt gewoon op deze computer en ongeveer midden in heb je zon schijf C
kan ook via addres balk dan typ je dit daar in C:\ (als jouwn harde schijf c is )

nee je klikt gewoon op deze computer en ongeveer midden in heb je zon schijf C
kan ook via addres balk dan typ je dit daar in C:\ (als jouwn harde schijf c is )

Ik klikte op c en heb het ingevuld dan geeft hij boven in het scherm Fout:ongeldige Syntaxis

klik gewoon op lokaal station c that´s it

Ik heb via verkennen de map temp leeggemaakt op 1 bestand na DF 2E19 heeft te maken met de gebruikers accounts en krijg ik niet verwijderd.
ik heb al geprobeerd of hij het desondanks nu toch normaal opstart maar nee het probleem is nog hetzelde.

dan met je windows xp cd opnieuw installeren je local station formateren moet je ergens in de bios booten 1ste boot van je cd/dvd

ja dan heb je een groot probleem moet je die maar kopen ik weet geen andere oplossing

pc wil niet meer opstarten

als je geen windowsxp cd-rom hebt dan opstarten met rode opstart-diskette, al je programma,s zijn dan weg en komt xp weer normaal terug na diverse updates

als je geen windowsxp cd-rom hebt dan opstarten met rode opstart-diskette, al je programma,s zijn dan weg en komt xp weer normaal terug na diverse updates

Sorry : ken je TS en weet je wat voor PC aanwezig is,of zie je dat in je glazen bol???

Stel anders eerst de vraag wat voor PC heeft U welk merk,en wat heeft U er bij.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan