HELP ; Ik kan mijn USB bestanden niet openen het zijn snelkoppelngen

• Onderwerp starter Onderwerp starter eset
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eset

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 nov 2011
Beste,
Ik heb een probleem met mijn usb aansluiting.:(
Als ik mijn fototoestel aan mijn computer sluit om de bestanden e openen lukt dit niet meer. ik heb het geprobeert op verschillende computers en met verschillende fototoestellen.
Mijn bestanden staan nog op de USB station maar ik kan ze niet openen het zijn snelkoppemingen geworden.
Als ik erop klik staat er ; Het station waarnaar de snelkoppeling verwijst is niet beschikbaar.
ik kan ook geen bestanden van een gewone USBstick openen. Ik denk dat 1 van mijn fototoestellen één of ander USBvirus heeft achtergelaten op mijn computers.
Nu kan ik op 3pc's van mij mijn usb-bestanden niet openen! Help A.U.B.

Kijk eens even bij Start, dan Configuratiescherm, dan Systeembeheer, dan Services

Dan zie je ergens Shell Hardware Detection, klik erop met de rechtmuisknop, klik op eigenschappen en zet hem op Automatisch en klik op ok.

Laat eens weten. Als het op automatisch staat dan is het wat anders.

Ziet er inderdaad naar uit dat je een virus hebt opgelopen. Geef eens de hele opdrachtregel die wordt getoond bij rechtsklikken op zo'n snelkoppeling en je Eigenschappen kiest?

Zover ik deze soorten virussen ken is het zo dat in de snelkoppeling het virus wordt aangeroepen en daarna het bestand/map wordt geopend die gehint wordt in de naam van de snelkoppeling.

Tijs.

eset,

Het geheugenkaartje wat in je toestel zit is besmet.
Best je geheugenkaartje eens scannen naar malware.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan