help ik kan niet downloaden

• Onderwerp starter Onderwerp starter olila
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

olila

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2008
Ik heb mac G4,maar aMule kan niet met server verbinden.Wat kan ik doen?
Kademlia status:draaiende
Status : niet verbonden

Probeer je voorkeuren eens weg te gooien!!

Meestal lukt dat wel

Zoek met Spotlight op aMule

Daar zal hij vast wel tussen staan

LaPasta

Hi La Pasta
Mij Voorkeuren staan op menubalk hoe kan ik ze weg gooien?

Doe op de Finder (desktop) een Apple-F (=find; zoek) en zoek naar plist.
Je krijgt een lijst van al je plist documenten. Als er daar eentje tussenstaat dat, b.v. amule.plist (het kan iets anders zijn, maar vermoedelijk zal het zoiets zijn) heet, sleep het van zijn huidige locatie naar het bureaublad en start aMule opnieuw op. Een nieuwe plist file (Voorkeuren) wordt opnieuw aangemaakt. Nu beter?

hi,
Ik heb alles gedaan,maar hij kan nog steeds geen verbinding krijgen. Heb je nog andere idee?

Op dit moment worden "firewalled" gebruikers niet ondersteund door het het Kademlia netwerk, en krijgen dus geen ID en kunnen niet verbinden. Firewalled ondersteuning wordt later toegevoegd.

Dus zet je "Firewall" uit

Appletje(linksbovenin)/ Systeemvoorkeuren/ Delen/ Firewall/ Stop/

Als je niet daar bij kan, zit hij op slot. Dan moet je je Admin gebruikersnaam en paswoord
gebruiken.

Of je doet het zo >>>>>>

LaPasta

Firewall is dus uit,porten zijn open,en hij doet nog steeds niet.HELP

heb gedownload,maar kan nodes.dat niet openen,krijg rare tekens.sorry

Ik heb net met upc gesproken en het blijkt dat probleem bij hun ligt,ze weten nog niet wat er aan de hand is,maar meerdere gebruikers hebben dezelfde probleem als ik,hun mannetjes werken dag en nacht oom oplossing te vinden was mij verteld.
Ik heb XDonkey geïnstalleerd maar hij kan ook geen verbinding krijgen.(Lime Wire werkt wel,maar dat vind ik echt slecht programma)

Bedankt voor all je hulp LaPasta en ook pingopuck bedankt,

...(Lime Wire werkt wel,maar dat vind ik echt slecht programma)

Bedankt voor all je hulp LaPasta en ook pingopuck bedankt,

Graag gedaan! Wat betreft LimeWire, het hangt ervan wat je wilt downloaden natuurlijk, voor wat ik het gebruik is het ruim voldoende. Heb persoonlijk geen behoefte aan programma's als aMule e.d.

J.w.k

Ik heb mac G4,maar aMule kan niet met server verbinden.Wat kan ik doen?
Kademlia status:draaiende
Status : niet verbonden[/QUOTE

Kun je niet downloaden?

Heb je Mozilla Firefox geinstalleerd zo niet nu installeren, dan is het probleem verholpen of Opera. Google geeft raad vergeet wiki niet.
Pop-up (internet)
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Een pop-up is in de internetwereld een nieuw, klein venster dat verschijnt. Dit kan gebeuren als reactie op een klik van de gebruiker, ook op andere gebeurtenissen, zoals het laden of het verlaten van een pagina of het ontvangen van nieuwe e-mail.
[bewerken] Gebruik voor reclame en pop-up blockers
Pop-ups worden veel gebruikt om reclame te maken op webpagina's. In extreme gevallen kan een webpagina zo'n groot aantal verschillende pop-ups openen dat de computer van de gebruiker vastloopt. Veel gebruikers hebben een hekel aan pop-ups die gebruikt worden voor reclame, en verwelkomen de pop-up blockers die in moderne browsers zijn ingebouwd.
Pop-ups worden ook gebruikt voor het installeren van adware en spyware op computers. Vooral pop-ups die lijken op een standaard melding van de computer en vragen om op "Ok" te drukken zijn verleidelijk. Het effect is dat veel mensen onbewust toestemming geven om programma's op hun computer te installeren.
[bewerken] Wapenwedloop
Pop-ups zijn als wijze van reclame op internet, een agressieve variant van banners. Soms wordt er ook gebruikgemaakt van een zogenaamde pop-under, waarbij de reclame uiting niet voor, maar achter het zichtbare venster wordt geplaatst. Een pop-under wordt daardoor pas zichtbaar als de gebruiker zijn webbrowser wil afsluiten.
Door de opkomst van 'pop-up blockers', zijn reclamemakers gaan zoeken naar een alternatieve methode om reclame zonder pop-up toch zichtbaar te maken. Een methode is het gebruikmaken van Flash. Flash is namelijk in staat om pop-ups te openen zonder dat deze door de pop-up blocker wordt tegengehouden. Een andere methode maakt gebruik van floaters, delen van een webpagina die over de rest van de pagina verschijnen. Het effect is vergelijkbaar met pop-ups, maar ook hier doen pop-up blockers niets tegen.
Met vriendelijke groet
J.W.Kok *KNIP*

;)

Laatst bewerkt door een moderator:
@Frisko,

Waarom geef je een misbruikmelding tot twee keer toe, met een antwoord wat in een topic hoort? Daarbij helpen we via het forum, dus het mail adres verwijderd.

Topic is niet actueel meer, bij deze een slotje erop.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan