Help ik kan niet installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mpfromnl1986

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
Ik wilde even mijn pc opnieuw instaleren. ik heb een packard bell ( sorry wist niet beter toen)
Ik heb al een keer eerder opnieuw geinstalleerd en toen moest ik tijdens het opstarten op F11 drukken omdat ik geen installatie cds heb. Dat wist ik niet meer. ik heb op F8 gedrukt ( boot device) daar kon ik kiezen uit harde schijf, 1x een getal en 1x overige opties ofzo. ik kon ook kiezen uit dvdrom drive en realtek, wat mijn internet modem is. Ik heb voor harde schijf gekozen en toen later op F11 gedrukt. nu krijg ik het bericht:

NTLDR is missing, press any key to restart.

druk ik dan op iets dan gaat ie mijn modem opstarten ofzo. Ik moet ook een cd erin doen die ik dus niet heb, kan iemand mij aub vertellen wat ik moet doen ik vind het erg frustrerend.

alvast bedankt.

ik heb al een paar keer opnieuw geprobeerd. maar niks werkt. ik word er niet goed van. Vorige keer ging het in 1 keer goed en nu doet ie niks. hij vraagt om een instalatie cd die ik dus niet heb!

Vraagje : Heb je al wat zitten rommelen om er meer partities op te maken?

ja dat is me niet gelukt. ik har er 2? de c: schijf en een die gewoon BACKUP heet. ik kon niks meer toevoegen dus heb ik dat maar gelaten. hoezo? heb ik iets verpest in me pc?

Dat kan je denk wel zeggen,Ja.
Je zal nu dus echt aan die Cd moeten zien te komen ,en dan maar hopen dat de Restore partitie er nog opstaat

maar ik heb niks veranderd? hoe kan dat dan? nou ja zal allemaal wel heb er ook niet veel verstand van. Ik zal Packard Bell even bellen en zeggen dat ze die cds op moeten sturen. En als mij dat geld gaat kosten hebben ze een probleem want ik betaal niks. Moeten ze maar niet zo moeilijk doen met hun backup geval. Gewoon een simpel cdtje. Makkelijk en snel. En ook begrijpelijk voor personen die niet zo goed met pcs kunnen omgaan. Ik zal neerzetten dat deze vraag opgelost is. bedankt voor uw hulp.

mpfromnl1986 zei:
maar ik heb niks veranderd? hoe kan dat dan? nou ja zal allemaal wel heb er ook niet veel verstand van. Ik zal Packard Bell even bellen en zeggen dat ze die cds op moeten sturen. En als mij dat geld gaat kosten hebben ze een probleem want ik betaal niks. Moeten ze maar niet zo moeilijk doen met hun backup geval. Gewoon een simpel cdtje. Makkelijk en snel. En ook begrijpelijk voor personen die niet zo goed met pcs kunnen omgaan. Ik zal neerzetten dat deze vraag opgelost is. bedankt voor uw hulp.

nog ff een reactie, als ze toch geen cd opsturen (wat dan wel jou probleem is)
dan zou je (denk ik) ff een cd met windows er op van iemand lenen. en hem dan met deze proberen te repareren/installeren. Je hebt er immers voor betaalt...

Oh ze willen wel een cd opsturen voor 42 euro. Ondanks dat ik nog garantie heb een half jaar. Ik heb er zelf mee geknoeid, niet dat er ook maar bij stond ( op de site van microsoft zelfs!!, waar ik mijn uitleg weg heb) dat ik direct mijn hele pc zou vernielen als ik een partitie zou willen maken. Wat nog niet eens gelukt was ook. Volgens packard Bell is het toch mijn eigen schuld ook al stond er neits bij, omdat microsoft niet weet hoe zij alles in een pc verwerken. Wat ik eigenlijk heel apart vind, maar ja. Ik ga nu ook eerst een cd lenen van iemand anders. Ik had eerst ook al een recovery disc van sony vaio geleend van een vriend maar die wil niet instaleren omdat het geen goeie pc is. Dus ik hoop dat een andere cd wel werkt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan