Help ik krijg geen dial up verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouo

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2003
Berichten
6
Nadat ik opnieuw de setup van XP heb gedraaid ben ik mijn internet verbinding kwijt.
Als ik een nieuwe internet verbinding wil configureren kan ik in de wizard alleen "Verbinding maken via een permanete breedbandverbinding" kiezen, "verbinding maken via een inbelmoden" en "verbinding maken via een breedband verbinding waarvoor een inlognaam en wachtwoordt nodig zijn" zijn Beide grijs en kunnen niet geselekteerd worden.

Hoe kan ik dit activeren zodat ik weer verbindind kan maken met een extern modem?
 
Laatst bewerkt:
Ga is naar extra en dan internet opties tabblad verbinding en zet daar nooit een verbining kiezen aan.


hoop dat dit klopt
 
Zover komik niet, ik heb omdat ik problemen had de setup van windows XP overnieuw gedraaid, vervolgens ben ik mijn internet verbinding kwijt.
Als ik deze wil maken (nieuwe internet verbinding wissard) kan dit niet omdat ik alleen maar een vaste breedband verbinding kan kiezen en geen inbelmodem.
Ik ben niet in bezit van een breedbandverbinding.
 
Ik snap het..........XP draait nu inmiddels wel?


Probeer dan is de modem vast instellen als dat lukt kan je misschien wel de internet wizard starten.


Kijk ook is ff in app beheer of daar misschien iets vermeldt staat wat er neit thuis hoort
 
Ja XP draait als van ouds, maar wat bedoel je met modem vast instellen?
Ik kan de wissard wel opstarten alleen de wijze waarop ik een verbinding kan configureren is op 1 of andere manier alleen mogenlijk met een breedband vaste verbinding.
Ik heb een (tv)kabel verbinding met een extern modem wat op de com poort is aangesloten.
Op de 1 of andere manier "denkt" XP dat dit een vaste verbinding is en zijn alle andere mogenlijkheden niet meer mogenlijk.
Ik moet de verbinding hebben waar bij je inmoet loggen met een gebruikersnaam en wachtwoordt.
 
owww kabel. dat heb ik ook 2jaar gehad heb echt geen id meer hoe je die moet configureren. :(

in app beheer niets vreemd kunnen vinden?

Ga ook is rond neuzen in het config scherm en dan modems misscchien dat je daar wijzer word.


succes
 
Laatst bewerkt:
In apparaat beheer is niets te vinden ook bij modems niet.
Ergens in het systeem moeten de twee andere mogenlijkheden weer geactieveerd worden.
De vraag is alleen hoe?

Bedankt voor de moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan