Help, ik krijg het niet voor elkaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

ATHAME76

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 aug 2009
Ik werk met frontpage 2003 om mijn website te bouwen, nu is het zo dat ik regelmatig liveverslagen op deze site plaats en nu wil ik foto's in de fotocollage zetten, ik heb gelezen op het forum als je hem opslaat dat je de melding Open een frontpagewebsite en sla de pagina op de site op als U deze pagina en fotocollage wilt opslaan. Ik heb naar alle stappen op het forum gekeken maar krijg het niet voor elkaar. Ik heb mijn site op een externe harde schijf staan, alle losse pagina's en afbeeldingen, maar ik krijg het niet voor elkaar, wil iemand mij hiermee graag helpen, want ik ga niet alle foto's los op de site zetten. Indien mogelijk met een ander programma dat het direct in html staat en deze kan kopieren en plakken..

Alvast dank

misschien zou je even moeten vermelden wat er dan mis is met het fotocollage?
sorry maar je vraagstelling is nogal onduidelijk... je probeert dus een collage te maken, maar dat werkt niet... wat werkt er dan niet? laden je fotos niet?

Nee, alles werkt in de fotocollage, maar het opslaan van de pagina lukt me op geen enkele mogelijk poging, ik heb al eerder op forums gezien dat je er wat aan kan doen maar zelfs dat krijg ik niet voor elkaar. Voor de rest op voorbeeldpagina en het uploaden van de foto's lukt het goed

Ik weet de oplossing voor je probleem met FrontPage niet, maar ik geloof dat je met Photoshop ook automatisch een fotoalbum kun maken van een map met foto's. Dus als je Photoshop hebt...

Daarnaast zou je het ook met software als jAlbum kunnen doen, of als je veel tijd hebt, PHP leren. Dan is het een fluitje van een cent.

Nee, photoshop heb ik niet, en met Jalbum heb ik het ook al geprobeerd, alleen dat vind ik niks ook qua layout niet zegmaar, er is dus geen andere mogelijkheid dan???

Nou ja, het zal wel kunnen met Frontpage, maar zoals gezegd, daar kan ík je niet mee helpen.

Oke, miss dat iemand anders het nog weet, we wachten af in ieder geval hartelijk dank voor je informatie:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan