Help ik krijg maar 2.1 geluid i.pv 5.1????-_-!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pindoa

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Hey

ik snap het niet meer helemaal als ik HD ADeck gebruik en dara me instelling zet in 5.1
dan kan je alleboxen proberen of se het doen en ja ze doen het. maar als ik muziek luister via windows media player of youtube krijg ik maar 2.1 geluid en geen 5.1 wtff wie kan me helpen...??!! a.u.b. ik ben gewent aan 5.1 dit is echt hatelijk

allesettings staan op 5.1 maar als nog krijg ik 2.1 echt alles

alvast bedankt:D

Greetsz Pindoa

Laatst bewerkt:
Als je muziek luistert is het logisch dat je geen 5.1 geluid krijgt. Een mp3 bijvoorbeeld bestaat maar uit 2 kanalen, links en rechts.

Probeer eens winamp5.1 deze zal wel het geluid in 5.1 afspelen

Ohhh oke thanks...

maar dan nog heb ik alleen mp3 bestanden kan je ze niet omzetten dat ze 5.1 afspelen ik ben gewend aan itunes en media player :P :thumb:

Ik heb trouwens je winamp5.1 gedownload maar ik heb nog steeds 2.1 geluid.....-_-!

Laatst bewerkt:
Hey mensen

Het is alweer 2 weken geleden dat ik dit post maar, hebben jullie niet een progammatje dat ik alles weer op 5.1 kan luisteren. me gamez zijn allemaal wel op 5.1 en films maar de rest niet damnn

Greetzz

Als je muziek luistert is het logisch dat je geen 5.1 geluid krijgt. Een mp3 bijvoorbeeld bestaat maar uit 2 kanalen, links en rechts.

Probeer eens winamp5.1 deze zal wel het geluid in 5.1 afspelen

Bij mp3 met een 5.1 luidsprekerset hoor door alle luidsprekers geluid uit te komen behalve de centerspeaker.

Installeer de juiste drivers zou ik zeggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan